Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Destination adresse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj med jer.

Min hjemmeside er ganske skrækkelig og ny er på vej i næste uge. ! Indtil da er spørgsmålet. Når jeg har en adword kampagne som har destination til en underside på min hjemmeside. Kan jeg godt bare smide min almindelige forside op som destination da den er meget pænere at se på. Eller går det ud over min kvalitets score

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer da an på indholdet. Hvis jeg var dig ville jeg hellere bekymre mig om konvertering og pris per salg.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kommer helt an på om det indhold der er på forsiden passer til de søgeord du sender trafik fra. Kvalitets score vil det nok gå ud over ja.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu er det sådan at de undersider jeg sender folk til ser skrækkelig ud og jeg er inde på at folk hopper fra på grund af udseende. Min forside er lige en tand bedre, dog ikke meget. ! Jeg har temmelig meget trafik, men ingen henvendelser. ! Så tænker det kan være 2 ting. ! Udseende af hjemmesiden, eller folk der kommer på siden søger noget andet end det jeg tilbyder. ! Det er meget niche præget og mine søge ord er lavet specifikt til branchen så er lidt inde på at det kan være selve siden. Nu er den nye hjemmeside i luften her i den her uge, men 2 til 3 dage uden kunde tilgang er absolut ikke godt for min forretning! Derfor jeg tænkte på om, det måske ville hjælpe at sende folk til forsiden. Der er godt nok ikke så meget tekst omkring emnerne desværre. !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)