Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import der er gået galt.. fortæl :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg importere selv lidt fra kina, i små potioner, og der er indtil nu gået godt.
Mine spørgsmål for jeg tit stillet her på amino, og støder i den forbindelse også på jeres advarsler om dårlige og ubrugelige vare, når man bestiller i større mængder.

Er der nogen der vil dele jeres dårlige erfaring, og gode røverhistorier..
Det aldrig sjovt at indrømme en fejl, men jeg tror det kunne give en spændende, sjov og lærerig tråd.

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

pas på med falske vare blandet med den ægte vare når du bestiller store partier.

Der er pt store problemer med falske ris lavet af plastik som blandes sammen med rigtig ris, og den eneste måde at se forskel på er at de flyder og ikke kan koges. Ville ikke overraske mig hvis de laver samme tricks med kaffe.

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kom lige i tanke om jeg faktisk selv har fået leveret en lille forkert ordre.. 

Jeg fandt en leverandør i kina af skilte og mærkater, og via e-mail fik vi aftalt hvordan vores logo og hjemmeside adresse skulle være på mærkaterne.  til at klistre på stillads og større værktøj m.v.

Da jeg så modtog mærkaterne, havde han på utrolig vis printet hele vores e-mail korrespondance på mærkaterne :-)

Kvaliteten var go, og trods den meget lille skrifttype kunne man stadigvæk læse mailene.
Så han fik en chance mere og kunne levere de rigtige mærker.. Det koste mig en gang ekstra fragt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)