Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vil flytte produktion til udlandet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Seeus.nu Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej står og ompakker fødvare og vil høre om nogen har kontakter til udlandet eller en der har forstand på og få det pakket i udlandet har hele sæt oppet her i landet men skal udvide og vil godt have rykket det meste til udlandet håber i kan hjælpe det bliver pakket på en traysealer. hilsen bo

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Thomas Thejlade

Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Seeus.nu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har du mail eller tlf

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen gordel ved at rykke det til udlandet længere

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken fordel ønsker du at opnå ved at rykke til udlandet?

Der er, må være, mange faktorer der spiller. Desto længere væk du kommer kan du spare penge på arbejdskraft, hvad hermed medfølger. Du får hvad du betaler for, så er pakning for avanceret ville jeg her tænke mig om. Så er der afstand, Østeuropa er ikke så langt væk Som Kina eller Afrika. Hvad med varenes oprindelse? Du bør være opmærksom på at skal varer flyttes mellem lande skal der pakkes i en FreeZone. 

Mvh.

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Seeus.nu Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det er simpel pakning virkelig simpel og kan laver varne og alt faktisk også maskine hvis det er en nødvendighed  skulle gerne have fat i nogen der pakke noget i forvejen og vil tjene lidt mere for hvis jeg skal til og invester mere ja så skal jeg ligge 500.000 i maskine og lokaler inden jeg over hovdet har et produkt og få de penge tænker jeg at hvis jeg kan finde nogen der pakker i for vejen kan vi find en løsning sammen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du svare jo stadig ikke på hvorfor du vil have det pakket i udlandet?  Hvorfor ikke i Danmark?

Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Seeus.nu Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne også blive pakket i danmark men har ikke mødt nogen der vil tage opgaven op så tænker jeg vil prøve og se hvad det koster i udlandet i forhold til jeg skal ud og inverster i støre maskine lokaler og ansatte

for investering i lokaler og maskine er meget stor og ved der bliver pakket noget ligne i polen og prøver og få et samarbejde op med dem men ind til da undersøger jeg andre mulighedder 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)