Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon Associates - Lokalitetslink?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg går og lærer lidt om Amazon Associates - Er der nogen der ved, om der findes en måde hvorpå, at man kan lave et link, som får den potentielle kunde overført til det Amazon-"land", som passer bedst til den besøgendes lokalitet i verden?

Det har intet med Wordpress eller andre platforme at gøre. Det skal være et link, som virker ligemeget hvorhenne på nettet, at man klikker på linket.

Håber meget der er en, som kan hjælpe :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søgte selv på dette emne og fandt denne relevante tråd. Men ingen svar eller forslag. Er der nogen derude som har viden om ovenstående? :-)

På forhånd tak!

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg venter også i spænding og håber der dukker noget op :-)

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så vidt jeg ved er det ikke muligt at lave et link som overfører brugeren til den korrekte Amazon-shop. Grunden skal nok findes i at dit affiliate-id er forskelligt fra land til land. 

Med det sagt er det dog ikke umuligt at opnå den funktionalitet du ønsker. Jeg har før brugt dette script af Pete Williams: http://petewilliams.info/blog/2009/07/javascript-amazon-associate-link-localiser/ - det er dog et par år siden sidst, så jeg kan ikke garantere for at det stadig virker. Men synes da du/I skal give det et shot. 

Mvh.

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)