Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Samarbejdspartner ang. udvikling af kundebetalte app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, undskyld at jeg spammer, men support har anbefalet at jeg opretter tråden igen, og gør tydeligt opmærksom på at det IKKE er en freelancer jeg søger, men derimod et samarbejde med en mindre virksomhed. Derfor - here goes:

Hej,

Jeg laver dette opslag på vegne af en mellemstor software virksomhed. I en række af de sager som vi arbejder på i dag, indgår der udvikling af apps til mobil og/eller tablet, hvilket er en kompetence vi ikke selv har i dag. Vi søger der en samarbejdspartner her på Amino som er stærk indenfor udvikling af apps, og evt. også web. Vi har pt. 2-3 aktuelle sager hvor der indgår App. udvikling, og der kommer løbende flere.

Vores foretrukne samarbejdspartner er et lille eller mindre udviklingshus, som er stærk indenfor både UX, design og udvikling. I skal være klar på at bidrage til det tilbudsarbejde vi har i forhold til vores kunder, og skal naturligvis have kapacitet til at løse opgaverne vi måtte få solgt. Det vil være et plus hvis i er placeret i Århus / Østjylland, men det er ikke et krav.

Hvis ovenstående lyder interessant, så send mig en PM. Skriv kort omkring hvem i er, og gerne også lidt referencer til opgaver i har løst. Hvis din henvendelse ser relevant ud, tænker jeg at vi tager en snak i telefonen, hvor vi kan tale lidt nærmere omkring hvem vi er, og hvad vi søger i et samarbejde.

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh Jan

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Det kunne være et interessant samarbejde for os at indlede med jer. Vi er et mindre dansk udviklingshus på Mauritius som laver udelukkende apps og hjemmesider til dagligt og vi har allerede et lignende samarbejde igennem de sidste snart 2 år med en anden dansk virksomhed.

Se evt. mere på www.cykra.com

Jeg skriver dig en PM også.

Venligst
Nicklas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)