Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annullere køb fra et nu spærret kort

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

En kunde har bestilt en vare og senere fortrudt sit køb, fint nok, varen er på vej retur og vi refunderer selvfølgelig beløbet så snart den landet på apoteket.

I mellemtiden har kunden så spærret kortet.

Betyder det noget i forhold til at annullere en tidligere betaling med kortet eller går pengene tilbage på kundens konto som normalt? Det er bare hvis det ikke er tilfældet, så kan jeg lige så godt allerede nu indhente kundens bankoplysninger så vi kan lave en bankoverførsel i stedet og returnere beløbet hurtigst muligt.

Jeg har forsøgt at kontakte Altapay men fik efter 1,5 minut telefonsvarer og deres auto-svar på mailen fortæller mig at de meget travlt.

På forhånd tak!

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normalt kan man godt refundere penge til et spærret kort, du kan bare ikke hæve penge fra kortet mere...

Det har jeg ihvertfald gjort et par gange efterhånden, og kunden har fået pengene hver gang uden problemer eller forsinkelser :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Normalt kan man godt refundere penge til et spærret kort, du kan bare ikke hæve penge fra kortet mere...

Det har jeg ihvertfald gjort et par gange efterhånden, og kunden har fået pengene hver gang uden problemer eller forsinkelser :)

Super, tak! Vidste ikke lige hvor meget et spærret kort egentlig bliver begrænset i funktionalitet.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Fashion-Seller:
Normalt kan man godt refundere penge til et spærret kort, du kan bare ikke hæve penge fra kortet mere...

Det har jeg ihvertfald gjort et par gange efterhånden, og kunden har fået pengene hver gang uden problemer eller forsinkelser :)

Super, tak! Vidste ikke lige hvor meget et spærret kort egentlig bliver begrænset i funktionalitet.

Det var så lidt :) Altså det bliver spærret, således der ikke kan foretages nye hævninger fra kortet. Men der kunne i 2016 ihvertfald godt refunderes penge til både et spærret kort, men også et kort, som er udløbet :) 

Det prøvede vi ihvertfald, og det gik smertefrit :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)