Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Estland til Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal have fragtet en euro palle (200-250 kg) fra Estland til Danmark, det er billigst tilbud jeg har fået er på 320 euro. Hvilket jeg synes lyder af meget ? (Dpd transport)
Sidst jeg fik noget fra polen gav jeg 70 euro for en palle hvor der var Ca 500 kg på.
Er der nogen der kender til fragt priser om det er en okay pris?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg har ingen erfaring med Estland, men jeg ved at der er kæmpe forskel på Polen og Estland. Ruten Polen-Danmark er nærmest som rutebilerne. Der er fast ruter, og rigtig mange lastbiler på denne strækning. Det samme er nok ikke tilfældet fra Estland. 

Har du prøvet at kontakte flere speditører? DSV, Freja, Schenker osv? Det kan ALTID betale sig at få flere tilbud :o)

Ofte så kan det også betale sig at få afsender til at arrangere fragt da de tit lokalt kan få nogle bedre priser.

Held og lykke med det :o)

Hilsen Morten

p.s. overvej om du evt. har mulighed for at få mere end 1 palle hjem. Så vil palle-prisen som regel også blive meget billigere!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten nævner er det altid godt at få nogle forskellige tilbud. Men generelt vil du opleve at første palle er meget dyr, derimod vil to paller stort set koste det samme som en palle.   Jo flere paller du har jo lavere pris pr. palle.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)