Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med køb af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer Mortensen:
så de kan opleve jeres DNA?

Åhh gud, "DNA"! endnu et af de nymodens varmlufts buzzwords, som er designet til at forvirre og besnære kunderne til at betale mere for noget de ikke rigtigt ved hvad er.

Hvor svært kan det egentlig være, at bare lytte til kunden; kigge på hans forretning, og i øvrigt selv forklare sig på nogenlunde forståeligt dansk?

Det er altid afsenderen af et budskab, som har ansvaret for at det bliver forstået korrekt, så når man vælger at smide om sig med indforståede tekniske termer, så er det fordi man IKKE ønsker at blive forstået, og fordi man ønsker at få kunden til at købe katten i sækken.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

man kender sine behov ,men ved ikke hvordan skal sige dem , det kræver jo viden at sige alle sine behov , disse behov ved webmaster 

problemet ligger nogle webmaster ved ikke alt og kan ikke lave hjemmesider , så de vil lave det siger men kun så godt de kan 

problem en anden siger højere pris siger det samme , du får det hele mobil venlig , men denne ved hvor vigtigt pagescore er vigtigt speed hjemmeside , så denne ved det , der skal til en god side 

jeg går udfra alle vil have en god placering google , nok noget af det aller vigtigste for mange 

pagespeed er blandt de vigtigst ting https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

seo optimeret ikke duplikat med mere på siden http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering 

sådan set er det vigtigt selv kunne en del før kan gennemskue dem som ikke kan levere en hjemmeside , der er super god 

mit største problem før for mange år siden prøvet finde udvikler min hjemmeside var jeg fik leveret en hjemmeside med duplikat , ikke mobilvenlig , masser flash på siden som gør google ikke kan læse siden , med mere men i alt hvis nu havde haft den viden at  dette kunne være et problem havde jeg skrevet dette op.

men man kan ikke vide alle disse ting , når man intet ved om hjemmesider , dette vil jeg mene en webmaster burde vide hvad der er vigtigt for at en side ranker godt , dette ved alle bare ikke , så det er ikke lige sådan gennemskue altid de gode og dårlige webmaster, når man ikke ved alt omkring hvordan man laver hjemmesider godt .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

Kristoffer Mortensen:
så de kan opleve jeres DNA?

Åhh gud, "DNA"! endnu et af de nymodens varmlufts buzzwords, som er designet til at forvirre og besnære kunderne til at betale mere for noget de ikke rigtigt ved hvad er.

Hvor svært kan det egentlig være, at bare lytte til kunden; kigge på hans forretning, og i øvrigt selv forklare sig på nogenlunde forståeligt dansk?

Det er altid afsenderen af et budskab, som har ansvaret for at det bliver forstået korrekt, så når man vælger at smide om sig med indforståede tekniske termer, så er det fordi man IKKE ønsker at blive forstået, og fordi man ønsker at få kunden til at købe katten i sækken.

Arrrr den med DNA skal Kristoffer nu ikke have tæv for, da det var mig der brugte denne.

Men ellers er jeg helt enig med dig i dine betragtninger, og jo det er åbenbart meget svært for IT virksomhedder at benytte de 2 runde spandauer på siden af hovedet og tale et andet sprog end binær. (beklager IT virksomheder hvis jeg generaliserer en smule).

I bund og grund er jeg fløjtende ligeglad med, hvad en side rent teknisk kan, hvad der sker i maskinrummet ved SEO og Adwords, og det der er endnu mere vigtigt, så er beslutningstagerne meget ofte lige så ligeglad.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)