Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afdrags kontrakt ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil høre om der findes en standard afdrags kontrakt til brugte biler som man selv kan til rette og bruge ?. Eller skal man have en lavet hos en jurist for at det er gyldigt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til, at du er ude i et gældsbrev. Mht. gyldighed: Det er gyldigt, hvis du aftaler det mundtligt, men selvfølgelig lidt vanskeligere at bevise og for nogen endda at huske. Det var bare en sidebemærkning omkring gyldighed :-)

Selvfølgelig skal du nedfælde det. Det ser ud til, at du er ude i gældsbreve. Der findes standardformularer på nettet, men ellers skulle jeg da mene, at et fuldmægtig kan kreere en skabelon med med venstre hånd på en halv time. Den vil så også være skræddersyet til dig, så du kan bruge den igen og igen, og du kan have en høj grad af vished for, at det holdbart. Når det er billån, kunne jeg forestille mig, at der måske også var pant i bilen, og at det skal måske formuleres på en bestemt måde og registreres her og dér. Ring til et advokatfirma og spørg, dét koster i al fald ikke noget. Jeg hjælper gerne (gratis ved fair use), hvis du sender mig en mail.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:
Når det er billån, kunne jeg forestille mig, at der måske også var pant i bilen, og at det skal måske formuleres på en bestemt måde og registreres her og dér. Ring til et advokatfirma og spørg

Havde bare en formodning om at der var andre som har prøvet det samme her på Amino der lige ville give deres bidrag med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)