Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ung og ambitiøs webudvikler/programmeringsstuderende som partner/co-founder!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

(Konstruktiv kritik til både konceptet og ansøgning modtages med glæde)

Jeg søger en ung og super ambitiøs IT-studerende, som co-founder/partner.
Jeg vil gerne skabe en platform, for tattovører/shops til at forbedre deres kontakt med deres kunder, og gør alt omkring hele processen overskuelig og simpel.
Platformen skal gå efter freemium princippet, og webbaseret(en app ude i fremtiden skal dog ikke være udelukkede)

Lidt om mig:
Jeg hedder Philip, 18 år og går på HHX Innovation 2. År (dimittere sommer 18')(i Silkeborg)
Jeg er en udadvendt og humørfuld person, med en god håndfuld gå-på-mod!
Min fritid bruges på at holde mig selv i god form, arbejde og så denne ide. Jeg har selvfølgelig også en interesse indenfor tatoveringer.
Jeg har i et par år gået med drømmen om at blive selvstændig/iværksætter. Det har taget en del timer og dage, brugt på at udbygge og researche min ide. Mange skrottede ideer og projekter senere, har jeg endelig fundet en ide der faktisk har mere end bare selve "iværksætter" drømme i sig. Jeg er super motiveret, og jeg kan kun tænke BIG. Men jeg ved også at rom ikke var bygget på en dag, og at der er lang vej til succes. Men det er mit
mål, globalt!

Hvad jeg forventer af dig:

At du er så ambitiøs man nærmest kan blive.
At du har stor interesse indenfor iværksætteri og entreprenørskab
At du er lokaliseret i Midtjylland eller omegn(bor selv i Silkeborg).
At du ikke bare vil blive iværksætter for at 'arbejde mindre'. Men at der ryger blod, sved og tårer i projektet. Work till there is no more work left... the work some more.
At du er indforstået om hvad du siger ja til. (Lange dage, mange timer, i døgndrift, lang process uden lys for enden af tunellen, risikere dine ejendele (penge og aktiver(livet i en kælder))) (Det er selvfølgelig ikke i døgndrift, imens vi er studerende, men håber da ihvetfald på 40+ timer om ugen).
At du har relativ meget styr på hvad du laver (website, med kompleks abonnomentsløsning, mange features, advanceret søgefunktion, forbindelse til andre sociale medier, betalingsløsning, opsættelse af ads, også selve designet(bare et udpluk af hvad der reelt kommer til at ske)).(det er selvfølgelig ikke et behov at du er en mastermind i dette, og jeg vil også langt hellere have talent og motivation istedet for erfaring og et mellem niveau).
At du har en interesse indenfor tattoo industrien (så du ihvertfald ved hvad det er du går og sætter sammen, og ikke bare mit ønske. Også fungere som sparringspartner på punkter selvfølgelig).


Ved godt det her er en ret så stor mundfuld, ville bare sørge for at jeg var specifik nok!

Så hvis bare noget af det her ringer en klokke hos dig, så svar da gerne på denne tråd, eller hvis du kender en der kunne være interesseret!

Hvis du vil vide mere, kontakt mig gerne her eller over mail: philipjuul@yahoo.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)