Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny rengøringsfirma kan ikke finde kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er igang med at starte som selvstændig. Har været ude hos forskellige ejendomskontorer og har smidt tilbud på trappevask og visitkort i deres postkasser. Der er bare ingen som vender tilbage. Der er ikke en eneste som har ringet eller mailet tilbage, selvom det er et meget billigt tilbud, langt under markedsprisen. Er der nogen der kan give mig ideer?

hilsen O.E

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

o.e:
Er der nogen der kan give mig ideer?

for et par år siden skaffede jeg nye kunder til rengøringsfirmaer i KBH - der brugte vi Google Adwords* og jeg kan ikke huske hvad en ny kunde kostede men det har været under 500 dkk for en ny kunde - det var til erhverv, så værdien for en ny kunde har været mange gang udgiften.

o.e:
selvom det er et meget billigt tilbud, langt under markedsprisen

Lav pris kan i sig selv holde folk tilbage - andre tilbud du kan prøve er:

- en gratis "prøve rengøring"

eller (min favorit)

- *en god garanti - f.eks.: "Prøv mig/os af og er du ikke 100% tilfreds - så er det GRATIS"

Held og lykke med det :-) 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tror det eneste som virker er den personlige kontakt. Enten ved at ringe og skabe interessen den vej og få muligheden for at komme på besøg og samtidigt gi en pris

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dig der skal komme tilbage ikke dem, de har en løsning allerede der virker.

De fleste salg bliver smidt på gulvet, fordi man ikke checker op. I mange tilfælde skal man spørge en del gange efter ordren 6-7 gange faktisk jf. US salgs guruer...

Det er ret sikkert ikke din pris eller rengøring den er galt med, men dit salgsarbejde eller dele af det.

/Bum

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej O.E

Jeg er med i en ny app der helt sikkert kan skaffe dig arbejde i fremtiden, appen er genial for service brancher i opstartsfasen. App hedder ClickFix

Lidt om appen: Kunder kan se hvor du er i real time, eks du er i Valby og slår dig online for arbejde på appén , kunder kan nu se du er i området og kan anmode dig via appén om et job på appén nu du alligevel er i området, det samme gælder tilbud her og nu. Kunde kan vedhæfte billede eller film til dig, som du kan se inden du accepter at komme forbi, er det ikke noget for dig afviser du blot anmodningen og kunde kan så anmode en anden i området. Vi regner med appén er helt færdig sidst i januar, men vi skal have håndværkerfirmaer/rengøringsfirmaer osv. tilmeldt appén inden vi åbner op for brugerne, du kan melde dig på inde på hjemmesiden, det er gratis at downloade appén både for bruger og business.
Appén kan også bruges B2B, eks du mangler hjælp kig i appén om der er en kollega i området der er ledige, som kan hjælpe dig her og nu.

Det kommer til at koste kr 39,- for en kunde kontakt, så det er en meget billig måde at komme i kontakt med kunder på.

www.clickfixapp.dk

VH

Carsten Olsen

Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej O.E

Hvis du giver mig et kald så finder vi en løsning til dig. 

vi er et call center der kan skaffe dig en kundekreds.

tlf 4275 4992

Mvh Alex

Cc marketing

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg også tilmeldt jer. Håber det giver god resultat. Mangler man ikke et sted ged tilmeldingerne, hvilket landsdel man er i? :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)