Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål om revisors

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

jeg har en lille sjov historie jeg gerne vil dele med jer, også lidt høre hvad jeg evt kan høre hvad man kan gøre. 

Det starte med jeg søger en revisor, snakker med Byens støreste alt lyder sådan fint nok. 
efter en uge kommer jeg op med mit regnskab, som jeg ind til den dag har bogført i Dinero. aftalen er så at de måneder der lige frem ad skal de varetage for mig. 

Opgave lød. 

- skulle holde regnskabe op med hver måned så Jeg selv kunne følge med 
- stå for moms fremadrette
 

da jeg et par dag efter tjekke Dinero og de har sagt at nu har du fået  ordne de første måneder. kan jeg intet se. Jeg ringe til dem, og spørg Hvad om der noget galt for jeg kan ikke se noget,  Sammen dag jeg ringede får jeg en faktura på 4800 Kr. inden af døren, jeg er målløs for de har ikke lavet det de er blevet bestilt til.

Jeg komme til møde, hvor det viser sig at det gud hjælp mig At De har side og rodet rundet i de forgående måneder, som Min far har lavet for mig ( Han er udannet revisor). 
Jeg spørg hvad i har haft gang i? de siger at de skal jo tjekke op på det, ok men gud hjælp mig hvordan det kunne blive til 4800kr. 
Jeg går hjem og tænker  og for det beløb, ville jeg kunne ha fået det firma min store søster er ansat i til og lave hele året for.. Jeg riger og spørg hvordan det kan blive så dyrt?  jeg får en lang udenoms forklaring igen. 

Nå jeg siger at sammenarbejde er stoppet. og beder dem sende mig mine bilag det vil de så når jeg har betalt.. Hm Ok. 
jeg har så nu fået de måneder de fik tilsendt, på nær det ringbind de fik med de bilag som er bogført. de påstand at jeg havde det med mig da jeg da jeg var til møde hos dem.
Jeg så ikke kviteret for noget og ej heller haft det med der fra. og jeg fortæller ham at han jo ikke ville udlevere det for jeg har betalt. så jeg har skrevet til dem at frem skaffe det, eller sende en unedskrevet kvittering hvor jeg får det udleveret 

så nu mangle jeg de første måneder i 16 :(  Hvad gør man ? 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal fortsat rykke dem for tilbagelevering af materialet. Herudover skal du gøre dem opmærksomme på at såfremt materialet ikke er tilbageleveret inden en givet deadline, må de påregne at blive gjort erstatningsansvarlige for omkostningerne til rekonstruktion af det bortkomne materiale.

Du skal tage fat i en ledende medarbejder i firmaet.

Hvad angår størrelsen af din første regning, er det svært at udtale noget om. Dels er der ingen info om selskabsform etc, ej heller om du er blevet givet nogen info om forventet honorarstørrelse etc.

De større revisionsfirmaer har en højere sats end en lokal revisor, og alene et lille møde med feks 2 medarbejdere kan løbe op i et pænt beløb.

Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej arguins. 

en sjov ting var efter jeg har skrevet til dem at jeg vil gøre dem erstatningsansvarlig for rekonstruktion, fik lige pludselig en mail at hov efter større omrokering har vi fundet dit ringbind. 

hmm sjovt også da jeg var der nede for en uge side havde firmaet et navn og i dag da jeg hente ringbinder stod der pludselig et helt nyt navn på bygningen. 

gad vide om det har noget at gøre med de, ikke havde styr på deres ting derinde. 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt de fandt dine bilag :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)