Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Fra idé til eksekvering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har efterhånden i et stykke tid gået med en idé, som jeg bestemt mener kan hjælpe med at minimere virksomhernes antal af returneinger og dermed spare penge. Udover at virksomheder sparer penge på retur forsendelser så giver det også en værdi for den endelige slutbruger i form af, at få det rette produkt hjem i første hug. (Win-Win)

Jeg har søgt på nettet for at se om min idé allerede er ude i verden et sted, og umiddelbart er den ikke. (har i evt. nogle idéer til hvordan man går mere i dybden med slå fast om det findes eller ikke findes?)

Jeg har indtil videre kun udarbejdet en mindre forretningsplan samt en smule markedsundersøgelse

Mit spørgsmål til jer lyder således:

Har i et innovatinshus eller lign. i vil anbefale man kan henvende sig til for at få et det ekstra skub bag i? (Her tænker jeg på evt. at videreudvikle på idéen og selve netværket til at få udviklet min idé til virkelighed)

& ved i hvad de kræver i forhold til en ny idé? 

Mange tak for jeres tid.

Mange hilsner fra

Hrbakic 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hrbakic:

Har i et innovatinshus eller lign. i vil anbefale man kan henvende sig til for at få et det ekstra skub bag i? (Her tænker jeg på evt. at videreudvikle på idéen og selve netværket til at få udviklet min idé til virkelighed)

Jeg er så heldig, at i min lokale kommune har vi et fantastisk "væksthus", hvor der er gratis iværksætter-hjælp. Der sidder en rigtig dygtig mand, som har hjulpet mig i høj grad. Men han var også rigtig dygtig og har aldrig set nogle på samme niveau i kommunen.

Derfor ville jeg, hvis jeg var dig, tage fat i kommunen - det er et safe bet. :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hrbakic

Uden at svare på dine spørgsmål, så tillader jeg mig alligevel at kommentere dit fokus på, om hvorvidt der allerede i dag findes sådan en service.

Hvis du har svært ved at finde det, så har andre nok også. Derfor vil du kunne få en plads på markedet. I første omgang handler det om markedsføring og salg. Hvis dit produkt giver mening for din målgruppe, så kan det sælges til dem.

Ovenstående er bare en lille kommentar til, at det er så godt som umuligt at finde et produkt eller service, der enten ikke allerede eksisterer, eller har direkte konkurrence af en alternativ løsning - og det behøver ikke at betyde noget :-)

Mht. dit egentlige spørgsmål, har du så haft kigget på startvækst og deres tilbud?

Dbh

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din henvendelse Kasper. 

Jeg vil prøve at tage fat i det lokale væksthus og se hvad de kan hjælpe mig med. :-) 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for henvendelse Rasmus.

Jeg vil prøve at se hvad startvækst har at tilbyde mig. :-) 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen M. N.:

Hej Hrbakic,

Tænker at du kan kontakte dit nærmeste væksthus, og få en samtale med dem omkring dit projekt og dine idéer.

Du finder link til Væksthusene her: https://erhvervsstyrelsen.dk/vaeksthusene.

Du kan også finde link, guides mv. til opstart her: https://startvaekst.virk.dk/start/start-en-ny-virksomhed

Mange tak for henvendelse Steen. 

Tak for linket, super :-) Jeg vil helt klart prøve at tage fat i det nærmeste væksthus og se hvad de kan hjælpe mig med. 

Ved du evt. hvad de stiller af krav til nye idéer? Hvor "forberedt" forventer de at man kommer? 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hrbakic:

Hej Amino

Jeg har efterhånden i et stykke tid gået med en idé, som jeg bestemt mener kan hjælpe med at minimere virksomhernes antal af returneinger og dermed spare penge. Udover at virksomheder sparer penge på retur forsendelser så giver det også en værdi for den endelige slutbruger i form af, at få det rette produkt hjem i første hug. (Win-Win)

Jeg har søgt på nettet for at se om min idé allerede er ude i verden et sted, og umiddelbart er den ikke. (har i evt. nogle idéer til hvordan man går mere i dybden med slå fast om det findes eller ikke findes?)

Jeg har indtil videre kun udarbejdet en mindre forretningsplan samt en smule markedsundersøgelse. 

Mit spørgsmål til jer lyder således:

Har i et innovatinshus eller lign. i vil anbefale man kan henvende sig til for at få et det ekstra skub bag i? (Her tænker jeg på evt. at videreudvikle på idéen og selve netværket til at få udviklet min idé til virkelighed)

& ved i hvad de kræver i forhold til en ny idé? 

Mange tak for jeres tid.

Mange hilsner fra

Hrbakic 

Hi Hrbakic.

Jeg har skrevet en bog som er skrevet nøjagtigt til dig:

www.detlilleskridt.dk

Den omhandler alle de ting jeg gerne ville have vidst inden jeg startede, med en masse opgaver du kan lave på din egen virksomhed :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Måske ikke helt hvad du leder efter, men;

Jeg har udgivet en kort e-bog (omkring de 30 sider) der beskriver hvad en grundlæggende forretningsplan kan indeholde - som er helt gratis.

Det kunne måske være en start indtil du fandt et væksthus. Jeg kan også hurtigt tilføje at hvis du er bosat i Silkeborg, har de sådan et væksthus hvor du også kan leje billige lokaler.

Link til min e-bog:
http://www.saxo.com/item/56582792

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.opfinderforeningen.dk/jeg-har-en-ide/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)