Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - underside hvor der kommer en uønsket linje op?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en hjemmeside i Wordpress. Jeg er blandt andet i gang med at oprette undersider med tilhørende billedegallerier

Mit problem er at der i bunden af de undersider ,hvor jeg har tilføjet et galleri, kommer en hvid rubrik med teksten >Edit<. Jeg har prøvet at slette alt indhold og lave siden igen, men det bliver ved med at være der, og jeg er lidt lost omkring 1) hvorfor det er der 2) hvordan får jeg det væk

Jeg bruger temaet Sydney

og plugin er "Final Tiles Galleri" på disse undersider

Håber der sidder nogen derude med et bud på hvad jeg evt. gør forkert?

På forhånd tak for jeres tid :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at logge ud fra WordPress kontrolpanelet på din hjemmeside. 

Mon ikke Edit kun fremkommer, fordi du er logget ind? :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback :-)

Hmmm.. måske? Så undrer det mig bare at det ikke ser sådan ud på de andre sider? Jeg har det lige nu, mens jeg laver siden, det liggende på min computer via MAMP, og har ikke permalinkene "korrekte" endnu. Så måske jeg bare skal arbejde videre og så se på det, når jeg får det hele flyttet over til rigtig udbyder og dermed de rigtige permalinks og jeg så kan logge normalt ind på siden fra forskellige devices?

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Det er helt sikkert fordi du er logget ind i kontrolpanelet.

Jeg ville sige at du skal prøve at åbne hjemmesiden fra en browser der ikke "husker" dine login-detaljer, men det er selvfølgelig svært hvis siden ikke er online endnu :)

Mvh. Jesper

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man laver eksempelvis WordPress-temaer, så kan man vælge at lave det sådan at der er en "edit"-knap når du er logget ind. 

I det her tilfælde er det muligvis pluginnet, knyttet til galleriet. Kender ikke de enkelte plugins og tema du nævner, men ved hvordan det fungerer da jeg selv laver sådan noget. Det kan godt lade sig gøre at fjerne den funktion i koden, men vil ikke umiddelbart anbefale det. 

Du kan også sagtens været logget ud selvom du har WordPress sitet installeret på din computer. Hvis dette er for besværligt og du også har brug for at være logget ind, kan de "previewe" i anonym browser mode. Hvordan du gør det afhænger af hvilken browser du bruger. En mere simpel løsning kan også være så at se siden i en anden browser end den du er logget ind med.


Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)