Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har et produkt jeg gerne vil sælge til butikker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg importerer luksuriøst badetøj fra udlandet og min plan er at vil sælge det til butikker Herhjemme. Mit spørgsmål går ud på, hvordan man tager den første kontakt til butikkerne og hvad er godt at forberede? 

På forhånd tak :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ret svær niche...

Har dit luksuriøst badetøj et brand/mærke? 

Er det et navn, som alle kender?

Bliver denne mærke solgt andre steder i verden?

Svarer størrelser til størrelser på den danske marked?

Hvis du kan svare ja til ovenstående spørgsmål, så har du måske en chance. Det bliver i hver fald nogle bonus grunde til at vælge dit badetøj.

 

Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Badetøjet er fra Colombia. Det er velkendt i USA og en smule i Europa.

Størrelser stemmer. Jeg har fået sendt prøver. Det findes slet ikke i DK og ingen kender navnet. Men det kan de måske komme til.

Jeg synes det er meget svært. Jeg vil give det en chance. Jeg har bare udfordringer med hvordan jeg skal tage den første kontakt og hvad man skal forberede sig på. Skal man ringe først eller bare dukke?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle sælgere siger, at man skal ringe først, andre anbefaler at sparke døren og gå ind og sælge. husk, at det er dig, som skal til at sælge dit produkt, og som tror på den 100 %, og du skal vælge den måde, som passer bedst til din indre. 

har du nogle tal på hvor mange butikker, der sælge mærket? evt omsætning? har du en katalog, ud over vareprøver? Er der en Istagram side med følgere af dette badetøj?  alt det her, vil muligvis spille en rolle.

Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke tal på hvor mange butikker der sælger det og omsætning, men det er jo nok til at finde ud af. Jeg ved ihvertfald det er meget populært i USA.

Der er instagram med badetøjet fra producenten og designerne. Ikke noget jeg har lavet endnu. Jeg har også kataloger.

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøjet uden armen og ud for at snakke med de butikken, som du tænker kunne sælge dine produkter.

Hvis du ikke selv har erfaring med salg eller så meget viden inde for det, så find en som kan hjælpe dig lidt på vej.

Frederik korff

// Privat rengøring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)