Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej, nogle der vil bedømme mit logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er et fedt logo! Dog vil det virke mere lækkert for øjnene, hvis ledningen ligesom omkranser navnet. Så vil det se mere sammenhængende ud. Jeg er vild med bladet og ledningen sammen 👍

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak
Du skriver bare hvis du har brug for noget grafisk då laver jeg det til dig til en god pris

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

 

Nu ved jeg ikke hvorhenne logoet skal bruges, men hvis du fx. Skal det bruges på en Hjemmeside. Er størrelsesforholdet mellem ikonet og teksten for stor. Især hvis teksten skal være læsevenlig og stor nok..

 

Ideen er rigtigt god synes jeg!!

Jeg vil overveje om ændre lidt på placeringen og gøre logoet aflangt i stedet for højt.

 

Skal du bruge det på brevpapir er det rigtigt godt..


Arbejds med fonten til Green

Jeg tror godt eventuelt du kunne gøre Teksten Green lidt stærkere - lidt mere tryk og ikke så tynd og svag.. måske afprøve nogle andre font typer.

 

Ideen med at lade ikonet det omkranse teksten er en god ideSmile

 

God arbejdslyst!!

René

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

En fed grund linje og ide, jeg ville som andre allerede har været inde på, trække ledning så afstanden mellem stik og blad bliver længere samtidigt med at teksten rykkes ned imellem så det bliver mere aflangt og strømlignet som en helhed.

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)