Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere webshop- samme CVR- er der fordele mht SEO, markedsføring, link mm???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ejere af flere/mange webshops!

Hvordan kan man udnytte det til sin egen fordel mht reklame, markedsføring, SEO ved at drive flere webshops?

Kan man bruge samme konto i banken til hævelser fra webshops?

Kan man spare noget med betalingsløsninger, NETS, eller andet ved at man er den samme ejer til disse webshop?

Andre fordele???

På forhånd mange tak!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. betalingsløsning så skal hver webshop have deres egen løsning. Der er dog mulighed i særtilfælde at deles om den - men snak med NETS om det.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen, der har erfaring med det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kotenok:

Kære ejere af flere/mange webshops!

1

Hvordan kan man udnytte det til sin egen fordel mht reklame, markedsføring, SEO ved at drive flere webshops?

2

Kan man bruge samme konto i banken til hævelser fra webshops?

3

Kan man spare noget med betalingsløsninger, NETS, eller andet ved at man er den samme ejer til disse webshop?

4

Andre fordele???

På forhånd mange tak!

1 Ja det vil man formentlig med en dygtig SEO person kunne

2 Ja hvis det er drevet i samme CVR

3 Hver shop skal som udgangspunkt have hver sin betalingsløsning - om du kan få rabat tilbud ved flere ved jeg ikke

4 Formentlig mindre adm. med et samlet regnskab, men du skal nu selv med samme CVR og moms nok regne med at skulle bruge regnskabsprogram der let kan køre afdelingsregnskab så du kan trække et helt separat for hver shop - også for eget overblik

Hvis du kan køre alt i en og samme webshop (der er jo shops der forhandler flere ting med hver sin fane blot) er det hele måske nemmere og mere ja til det hele

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

tak John, 

det vil selvfølgelig være nemmere ved at lave og drive 1 webshop, og have alle varer der. Men jeg synes, at man møder flere og flere ejere af flere webshope, derfor tænkte jeg om der var en fordel ved det :)

Har nu talt med en gammel seo ekspert, som siger, at der er kan være en fordel ved at have flere webshoppe, afhængig af ens omsætning og størrelsen af målgruppen osv. jeg må sætte mig bedre i ideen, for det lyder spændende.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kan tilpasse hver enkelt webshop til en bestemt målgruppe?

Du kan dominere Søgemaskiner, hvis du ellers er dygtig nok.

Undgå dobbelt content - det vil sige alle de tekster du bruger i dine webshops skal være unikke.  

Der er muligheder i det..., men også mere arbejde og spørgsmålet er om det kan svare sig?

Vælg en multishop løsning med lagerstyring.. Der er flere muligheder du kan vælge at bruge....



God arbejdslyst!!

 

René

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rene! Multishop- lyder spændende :)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert fordele ved at have flere webshops! Men de firmaer jeg kender til, som benytter sig af det, gør det kun via SEO. Fx Pricerunner, Facebook og Adwords, bør man kun bruge på 1 webshop (den bedste af dem), da flere med samme søgeord driver klik priserne op.

Hvis man er dygtig til at holde omkostningerne nede ved at bygge webshops og lave SEO, så bør man helt sikkert tage det op til vurdering. Jeg tænker at det er mest fordelagtigt, hvis man sælger produkter med god fortjeneste.

Drømme scenariet er ville da helt sikkert være, at man med sit vigtigste søge havde hele side 1 på Google! :D

Søg fx på "kostumer" og så er 1. og 2. pladsen samme ejer. Det synes jeg er ret flot klaret.

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, mange tak Mark! Det er lige præcis den scenarium har jeg haft i tankerne, at man sørger for, at de første pladser på googles  1 side, vil tilhøre samme ejer :) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Nissen:
Der er helt sikkert fordele ved at have flere webshops! Men de firmaer jeg kender til, som benytter sig af det, gør det kun via SEO. Fx Pricerunner, Facebook og Adwords, bør man kun bruge på 1 webshop (den bedste af dem), da flere med samme søgeord driver klik priserne op.

 

Hej Mark

 

Det er rigtigt, det er fy fy at at konkurrere mod sig selv på  Adwords, Facebook og andre annoncering redskaber hvor klik prisen fastsættes på auktion.

Gælder det også Kelkoo og Pricerunner og fx. forskellige banner / display netværk annoncering?

 

God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)