Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM systemer hvilke?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Først vil jeg høre om nogle af jer har erfaring med KOB og hvordan man eksportere emner fra den, over i et CRM - og hvilket CRM system er både billigt og brugervenligt?

tak :)

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får en CSV fil ud af KOB mener jeg. De fleste CRM systemer understøtter import af emner via CSV. Skal du ringe kanvas på dine emner? Så prøv myphoner :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tak Jeppe :)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Ta en titt på eWay-CRM (www.eway-crm.no). Systemet er integrert i MS Outlook og stort mer brukervennlig kan man vel ikke få det:). Systemet tilbyr moduler for firmaer, kontakter, leads, markedsføring, prosjekter, med mer. All kommunikasjon med kundene (e-post, oppgaver, referater etc.) lagres i systemet. Det er også mulig å lagre Word og Excel dokumenter. Import av data fra tidligere systemer (CSV) er ikke noe problem. Om systemet er billig blir opp til den enkelte, men man får mye funksjonalitet for pengene. Inkludert er support, oppdateringer og backup.

eWay-CRM finnes i 3 utgaver for Windows; Free, Premium og Mobile (Android).

Free er gratis, for én bruker, men med en begrensning på 200 MB lagringsplass på vår server. Den har samme funksjonalitet som eWay-CRM Premium.

Premium tillater deling av data. Du kan laste ned og teste Premium gratis i 30 dager (begrensning på 200 MB).

eWay-CRM Mobile er et gratis suplement til Premium. Den finner du på Google Play.

Du må gjerne sende meg en e-post (stein.eksveen@eway-crm.no) dersom du har spørsmål.

Hilsen

Stein Eksveen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)