Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaringer med dette wordpress tema?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ville lige høre efter om der skulle være nogle som har erfaringer med dette wp-plugin: https://themeforest.net/item/directory-portal-wordpress-theme/3840053

Jeg spekulere lidt i at lave et system som just-eat, bare det ikke skal være med nogen som helst form for restauranter, men derimod en anden slags virksomhed.

Så, jeg spekulere lidt i at købe det overstående plugin, men inden jeg køber noget som helst ville jeg lige høre om der skulle være nogle som har erfaringer med dette plugin, eller nogle som kunne komme med andre, og måske bedre alternativer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er heller ikke nogle som har erfaring med at lave hjemmesider, hvor folk med bruger kan redigere i deres egne sider, lige som her i Amino?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et WordPress-plugin, men et WordPress-theme. Groft sagt, så er et theme, et "skin" eller "udseende". På siden finder du også en liste over de plugins, der er blevet brugt i demoen. Der vil dog stort set altid være overlap mellem themes og plugins.

Optimalt skal themes helst holde sig til at være udseende, mens plugins håndterer indhold og funktionalitet. 

På det link du har fundet, kan du også finde en liste over plugins de har brugt. 

Herunder er der WooCommerce, som jeg vil foreslå du tager et kig på først. Til det gratis WooCommerce findes også en del plugins og themes som kan tilkøbe eller evt er gratis.

WooCommerce vil helt sikkert være godt i nogle situationer, når vi bevæger os i WordPress verden.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Nielsen:

Ville lige høre efter om der skulle være nogle som har erfaringer med dette wp-plugin: https://themeforest.net/item/directory-portal-wordpress-theme/3840053

Vi har lavet sites med det nævnte tema.

Det kræver en del tilpasninger og oversættelser, før det fungerer overbevisende på et dansksproget site.

Vær opmærksom på, at få lukket de i temaet oprettede dummy-pakker. Slettes de ikke, vil du hurtigt efter aktiveringen begynde at modtage signups fra udenlandske spammere.

Sletter du pakkerne begrænser du mængden af spam-tilmeldinger.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svar både Gita og John.

Jeg kan sagtens se hvad du mener Gita, og tak for dit råd!

Hvad synes du ellers om temaet, bortset fra der er en del oversættelse osv?

Hvordan kan kunderne redigere i deres "erhvervs-sider" fx?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nielsen:

Hvad synes du ellers om temaet, bortset fra der er en del oversættelse osv?

Hvordan kan kunderne redigere i deres "erhvervs-sider" fx?

Der er generelt stor tilfredshed med temaets opbygning og features.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)