Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at producere i plast ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Men inden du skriver til dem, er det en god idé at formulere din produktbeskrivelse godt og tydeligt. Jeg forstår desværre ikke de angivne mål. 95x95x95 mm i min optik er 95mm3= en kubisk form. Og så skriver du samtidig, at den er 2 mm i tykkelsen. Er det noget, der er foldbar? Eller? Lav en tydelig tegning, med absolut præcise målangivelser mm. 

Når du skal til at skrive til dem, bed dem om pris på forskellige mængder for fremstilling. F.eks. 3000 stk / 5000 stk/ 10.000 stk. Lad være med at fortælle dem fra starten præcis det antal, som du vil fremstille. Nogle gange vil det betale sig at fremstille i større antal. Når du har priserne, regn lidt frem og tilbage, inden du beslutter dig-

Hvis din er vare er af mindre kompliceret karakter, bed dem om rapportering i form af billeder eller wiber/skype samtaler, så du kan se, hvad de laver derover. F.eks. når de er gået igang, og har lavet d. 1 produkt klar, bed dem om at se dem, eller evt at sende den til dig, så du kan vurdere, om alt er som du ønsker.

Hvis din vare er af mere kompliceret karakter, skal du måske en tur på den fabrik i Kina. Men jeg har fået fremstillet mine varer, uden at besøge fabrikerne :)

Den første produktion vil være den dyreste. Hvis du få solgt dine varer, og få lyst til at producere produktet  igen, vil det være billigere.

Fra Brabrand
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Fra  Caddraw Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et hult cubisk form
Endnu engang tak for virkelig nyttigt info. Jeg har tegninger og det hele ... manglede bare viden omkring produktion.

Fra Stouby
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  laseriet Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elsa , har du fundet løsningen ?

Jeg har en laser skæring/graverings maskine og er moms registreret.

Jeg har mit værksted ved Juelsminde.(7140 Stouby)

Kan jeg hjælpe?

Vh Philippe lorans

Fra Brabrand
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Fra  Caddraw Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lave 3 dimensionale plast emner? Så send mig lige din mail adresse, Så kan jeg sende dig filen så du kan se om det er noget du kan lave og hvad det evt. Koster.

Mvh Elsa Olsen

Fra Stouby
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  laseriet Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej . jeg kan lave ting som kan samles til en 3d objekt. Det du har brug for hvis det er en 3d objekt som skal fremtille i en omgang er en cnc milling machine eller en 3d printer.

Har du en billed af din design?

laseriet@live.dk

Fra Brabrand
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Fra  Caddraw Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan vi desværre ikke bruge dig, da produktet ikke bliver stærk nok hvis den bliver limet.
Den skal produceres i et stykke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej lige en ekstra gang at holde produktionen hjemme i Danmark - vi er faktisk nogle af verdens bedste til plastproduktion/bearbejdning! I min optik har de danske leverandører  nogle fornuftige priser, sammenlignet med det store udland som indebærer store omkostninger til f.eks. fragt og importtold.

Du kan eventuelt prøve nogle af følgende leverandører som jeg har god erfaring med i mit professionelle virke; Induflex, RIAS, OTV, Gibotech.

Fra Brabrand
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Fra  Caddraw Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslagene der er et par stykker af dem vi endnu ikke har tjekket så det gøre vi selvfølgelig..

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elsa,

Kort sagt saa har jeg min egen fabrik i Kina hvor vi stoeber plastemner. Prisen i ABS vil ligge omkring 5-10 kr. produceret i Kina. 

Men det kommer igen an paa formen af emnet og maengden per bestilling.

Men send mig en mail, saa kan jeg give dig flere info og detajler omkring priser.

Med Venlig Hilsen 

Grand Sourcing A/S

jh@grandsourcing.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)