Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsmægler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amionoer 

Ved godt det måske ikke rammer iværksætter emnet, men prøver alligevel. Er der nogen herinde der har erfaring, med ejendomshandel osv. Mere med hensyn til at jeg er en ung dreng der går i 1.G og jeg drømmer om at være ejendomsmægler og jeg kunne godt tænke mig at bruge en del af min fritid på at læse relevant materiale, deltage i foredrag of andre inspirationskilder. Derfor ville det være super hvis nogle herinde kunne være behjælpelige med dette

Mvh Andreas DaugaardBig Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Du kunne også lave en iværksættervinkel - tag kontakt til 50 ejendomsmæglere, og lav interviews med dem. Derefter skriver du en ebog om, hvad ud har lært af de 50 interviews.

Dels lærer du en farlig masse, dels udvikler du dit netværk enormt og samtidig får du mulighed for at være iværksætter :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Mange tak, for en yderst god ide. Det skal helt sikkert prøves og jeg vil med glæde skrive en bog på baggrund af 50 interviews. Jeg takker mange gange!!

Mvh Andreas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas forsøg at få et fritidsjob hos en ejendomsmægler. Her kan du måske få bøger til uddannelsen fra en ejendomsmægler, der er færdig. Under alle omstændigheder kan du snuse noget ind, hvis du får arbejde der. Du kan også læse artikler med videre på Dansk Ejendomsmægerlforenings hjemmeside DE.DK.

Hvis der er erhvervspraktik i gymnasiet, kan du søge at komme hos en ejendomsmægler.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Klaus, jeg suger alt til mig. takker mange gange.

Vh Andreas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)