Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ved man hvad der er lovligt at printe på tøj, og hvad må man???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at lave tøj med tryk på, sjove slogans osv og så evt sælge det.

Mit spørgsmål er om jeg må finde ting på nettet og så printe det på, her tænker jeg på citater osv

Der er flere sider der har T-shirts med tryk på, men må man bruge de samme tryk som de har på eller er det ulovligt? Kan se i øjeblikket på facebook er der nogle sider der reklamerer med T-shirt hvor der står  "jeg er ikke perfekt, men jeg er en landmand og det er næsten det samme" 

Når man har været til markeder er der jo flere boder der sælger t-shirts med tryk på  og de bruger jo mange af de samme slags logoer.

Så mit spørgsmål er hvordan ved ma,n hvad man må trykke på sit tøj som man så må sælge ?

Mvh. Brian

 

 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Du må godt lave dit eget tryk på tøj men ikke tage andres men hvis det bare er tekst så må du godt
Mvh
MATHIAS
OnlinrItSupport

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tekst kan der sagtens være kopibeskyttet. Det er alt originale tekst helt automatisk så du kan ikke bare stjæle tekst. Jeg afhænger helt om det er en original tekst som ikke bare er almindelighedder

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det jeg mente var man ikke må tage hinandens produkter og bare sælge dem men det du godt må er at tage ens andet produkt og lave det lidt om eksempel tekst eller ligende med mindre det har ® bag ved

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Copyright logoet betyder intet for om du må stjæle andres arbejde eller ej....

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

norretoft:
Mit spørgsmål er om jeg må finde ting på nettet og så printe det på, her tænker jeg på citater osv

Citater kan godt være beskyttet. Det skal du checke.

norretoft:
"jeg er ikke perfekt, men jeg er en landmand og det er næsten det samme" 

Den ville jeg ændre, således der ikke bliver noget "bøvl"

Jeg lavede nogle jakker til en kæde, som ønskede noget om: "Spørg"

Det blev lavet noget i retning af en politiker, der blev afbrudt i sin risengrød, dog ændret: "Så spørg for pokker". Det har givet mange grin i forretningen, når en medarbejder går foran en kunde. Så bliver der heller ikke noget med de, måske ældre, der ikke bryder sig om bandeord.

Har også lavet nogle tryk til servicefirmaer, hvor nogle ordsprog er strikket sammen og omskrevet. Der er rigtig mange muligheder og snakken går.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Altså det jeg mente var man ikke må tage hinandens produkter og bare sælge dem men det du godt må er at tage ens andet produkt og lave det lidt om eksempel tekst eller ligende med mindre det har ® bag ved

R i en cirkel har intet med ophavsret eller lignende at gøre, det betyder det er et registreret varemærke, som f.eks Nike, Gucci, Novonordisk eller noget andet. Dvs navnet eller logoet er et registreret varemærke...

Og varemærker må man ALDRIG benytte uden tilladelse!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)