Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af app

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en dreng der går på HHX i Sønderborg, som går med en drøm om at starte en app op. Jeg var forleden i KBH hvor jeg stod på en Café og fik en mægtig ide. Jeg har en fætter som er programmør, men han er i tvivl om han tør at sige sit arbejde op. Jeg har mulighed for at skaffe investorer, men jeg ville høre hvad en programmør koster i timen/måneden.

Jeg er villig til at gøre alt for denne app, da jeg ved der er penge og succes i den. Jeg overvejer også at flytte til KBH, hvor jeg kan købe lejlighed hvor vi kan have kontor.

På forhånd tak :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt indlæg. Det lyder spændende!

Jeg vil klart forslå dig, at du får 1-2 programmører med i firmaet, da det er meget vigtigt de brænder for idéen - lige præcis i det her tilfælde.

Ønsker dig held og lykke.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Hvis du stadig kun er på ide stadiet vil jeg sige at dit næste skridt er at få ide udviklet og designet appet. Jeg har arbejdet med App design og User experience design i mange år. Jeg har sammensat en ‘pakke’ som jeg har finpudset og testet på mange projekter, en pakke som vil hjælpe dig med at få din ide ned på papir og få din ide ud til en investor og programmør.

Jeg tilbyder følgende:

- Jeg vil designe hele dit app ned til mindste detalje, dvs. hver eneste keyframe(en skærm) i appet, hvert eneste ikon og hver eneste funktion. Jeg vil sammensætte alle funktioner i et brugervenligt og moderne design som er nemt at navigere rundt i for brugeren. Når hele appet er designet og ligger foran en, har man lige pludselig et fantastisk overblik over sit app, og derfor finder man ofte i design fasen nye mere optimale funktioner og ideer til ens app som man ikke ville have tænkt over før. Jeg designer alle mine apps efter de nyeste design trends i app verdenen og kan dermed sikre dig at slut resultatet vil være attraktivt at kigge på samt enormt brugervenligt.

- Efter at appet er designet ned til mindste detalje, vil jeg programmere en design prototype. Dette er en prototype som vil lade dig navigere rundt i designet helt som det var et færdigt app. Dette har jeg erfaret er fantastisk til at fremvise sit app til eventuelle investorer og programmøre. Investorer som ser en allerede ‘fungerende’ prototype i et så tidligt stadie af ens app vil i den grad blive imponeret. Og prototypen er ideel for programmøre da de får sig et overblik over appet, og dermed hurtigere vil kunne gå igang med udviklingen. 

- Udover prototypen vil jeg sætte alle designs op i et dokument. Dette dokument vil på skrift forklare alle funktioner i appet fra en programmør’s synspunkt. Jeg programmere selv i Python og Swift og har derfor en del erfaring inden for programmering, hvilket vil sige at jeg kan formidle designet og funktioner til programmøre på en måde så det er let forståeligt. Dette dokument vil blive udarbejdet på både Dansk og Engelsk. 

- Til slut vil du modtage en mappe indeholdene alle grafiske elementer samt instrukser til udviklingen af appet. Dvs. at udlevere du denne mappe til din programmør, vil han/hun have alt materiale de skal for at udvikle appet. Mappen vil indeholde alt lige fra ikoner, til baggrunde.

- Du vil også modtage alle keyframes i appet i høj kvalitet, som er perfekt til at ligge ind i en forretningsplan eller printe ud og hænge på væggen hvilket giver et godt overblik over ens app. 

- Med i pakken vil jeg også designe et app ikon som passer til appets identitet og design, og jeg vil levere alt grafisk materiale nødvendigt for at lancere på app store. Fx. artwork billederne som er billederne der vises af appet på appstore før man downloader. 

Hvis ovenstående lyder interessant så kan jeg kontaktes på mail: Sebastianbeen@icloud.com

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super brugbart. Jeg holder møde med min partnere på søndag og vil derefter overveje dit helt fantastiske tilbud

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jakobaugust:

Hej Amino

Jeg er en dreng der går på HHX i Sønderborg, som går med en drøm om at starte en app op. Jeg var forleden i KBH hvor jeg stod på en Café og fik en mægtig ide. Jeg har en fætter som er programmør, men han er i tvivl om han tør at sige sit arbejde op. Jeg har mulighed for at skaffe investorer, men jeg ville høre hvad en programmør koster i timen/måneden.

Jeg er villig til at gøre alt for denne app, da jeg ved der er penge og succes i den. Jeg overvejer også at flytte til KBH, hvor jeg kan købe lejlighed hvor vi kan have kontor.

På forhånd tak :-)

Hej Jakob.

Stort tillykke med at du har fundet en rigtig god app ide!

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde ud af om folk vil bruge app'en eller du bare er blevet forelsket i den. Få lavet en nem og billig prototype (evt. html5) med din fætter. Han behøver slet ikke sige sit job op for det.

Få så folk til at bruge at bruge app'en og se om folk kan lide det! Bruger folk ikke app'en så ret enten det som ikke virker eller drop idéen. Er folk vilde med den så gå all in! :)

Ps. jeg tror du vil få en del ud af min bog hvor jeg skriver mine læringer da jeg lavede en social app! Du kan læse lidt om bogen her (og/eller downloade en gratis light version)

www.detlilleskridt.dk

Alt held og lykke :)

De bedste hilsner

Rasmu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)