Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje eller eje?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er klar over at dette nok nok ikke høre til under en iværksætter debat, men jeg har ingen anelse om hvor jeg ellers kan søge inputs henne på nettet til dette emne.. Og jeg er helt sikker på at der nok skal sidde nogle mennesker her i forummet som har siddet i samme situation som jeg.

Jeg er netop blevet færdiguddannet inden for IT Branchen og har fået fast job med en god solid indkomst lige omkring 500.000 kr om året.. Jeg har indtil videre boet hjemme hos de gamle da transport til og fra uddannelsesstedet ikke har været et problem. Jeg er dog desperat for endelig at komme ud og stå på egne ben, så jeg har længe kigget efter en lejebolig i Københavnsområdet og specielt lidt nord fra København (Lyngby og omegn) men har mere eller mindre opgivet.. 

Det er efterhånden gået op for mig at man skal kende nogen som kender nogen eller have været skrevet op i en levetid for at få en lejebolig i Københavnsområdet, så nu er jeg begyndt at lege med tanken om at købe i stedet for. Jeg slog dog først virkelig øjnene op da jeg fandt ud af hvor dyrt det er.. Det idelle sted jeg gerne vil bo er lidt nord for København gerne i Lyngby, men skal man finde en nogenlunde pæn lejelighed som ikke ligner noget der har stået urørt siden 1960'erne skal man jo af med alt mellem 1,6 - 2 millioner og her begynder jeg så at blive lidt skræmt for så kan man hurtigt sætte sig i en lejlighed som så falder i pris hvorefter man er tvunget til at blive fordi det vil give et tab at flytte og det ønsker jeg naturligvis heller ikke..