Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en personlig træner trække sit fitness medlemsskab fra?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ro på.

Der er lige så mange centre, som tilbyder individuelle personlige trænere at udøve deres hverv I centered imod betaling. Det er sådan set helt normalt.

Træneren modtager eksempelvis 300 kr/time fra sin klient og afregner 100 kr. til centeret for at være der med sin klient. Begge har måske et medlemskab = øget indtjening til centered.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt bestemt. Denne forretningsmodel som du nævner findes bl.a. hos Vesterbronx gym og Sporting Health Club - Men mig bekendt har mange af de kommercielle centre som FitnessDK og FitnessWorld ikke denne forretningsmodel. Det kræver lidt ekstra information fra trådstarter før der kan konklideres på, om han bryder nogle regler, men alt andet lige er det fint for ham at være opmærksom på det :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian C.:

Ro på.

Der er lige så mange centre, som tilbyder individuelle personlige trænere at udøve deres hverv I centered imod betaling. Det er sådan set helt normalt.

Træneren modtager eksempelvis 300 kr/time fra sin klient og afregner 100 kr. til centeret for at være der med sin klient. Begge har måske et medlemskab = øget indtjening til centered.

jeg synes folk er helt rolige - men jo har ret i, at de store som fittness DK osv ikke tillader det

De centre som tilbyder personlige trænere at udøve erhverv mod betaling burde så

Kunne dele opkrævning i betaling hvor træneren kommer og træner alene

og

Betaling for adgang med klienter til træning udstedt til trænerens CVR

Er betalingen opsat, så der er personligt medlemskab man selv betaler og proff medlemskab som bruges til adgang med klient og træning med denne - ser det bedre ud

Jeg husker tråde her eller facebook - hvor personlige trænere skriftligt spurgte skat og fik nej til fradrag for moms og alm medlemskab - og da dette er klart usikkert, så kan et bindende svar på moms og skat fra netop skat, måske anbefales - for vi kan ikke andet fægte lidt i tåge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg træner ikke mine klienter i nogle fitness kæder.
Jeg har et medlemsskab i et lokalt center hvor jeg af ejeren har fået tilladelse til at træne mine klienter, ved en mere betaling.
Et almindeligt medlemskab koster 149,- mdr. Jeg betaler 249,- mdr hvor jeg så frit må træne mine klienter.
Ved ikke om dette er svare nok? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville så bestemt ikke være bange for at dele den sådan - at du trækker de 100 kr (med moms også hvis det er med moms så 80 kr + moms 20 kr) fra da det jo er din ekstra pris - men selv æder de 149 alm medlemskab

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo enlig ret realistisk :)
Havde måske bare håbet at man kunne spare momsen på alle de 249,- :)
Men, hverdag er en skole dag. Tak for alle indput...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)