Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vintertilbud på webtekster - har du brug for artikler?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for gode og billige tekster?

For cirka et år siden skrev jeg et lignende indlæg her på Amino, og da det resulterede i gode kunder og gode ordrer, vil jeg forsøge med det samme igen i år.

Jeg skriver tekster for 25 øre pr. ord (ekskl. moms) i årets første to måneder, hvorefter prisen stiger til 30 øre pr. ord. Både små og store ordrer er velkomne, og jeg kan muligvis komme med en endnu lavere pris, såfremt der er tale om en særlig stor ordre.

Desuden tilbyder jeg altid en gratis prøvetekst på mindst 250 ord - på den måde kan du hurtigt finde ud af, om min skrivestil passer til de opgaver, som du har i tankerne.

Jeg har det umiddelbart bedst med artikler til linkbuilding, blogs og affiliatesider. Du kan dog også kontakte mig, hvis du mangler tekster til en webshop.

Hvis du er interesseret i at bestille en omgang tekster, eller bare gerne vil modtage en gratis smagsprøve på +250 ord, så kan jeg kontaktes her - jacob@jmjonline.dk

Du kan ligeledes kontakte mig, hvis du ønsker at se eksempler på tidligere tekster eller bare har et spørgsmål at stille.

Desuden vil jeg gerne ønske et fantastisk 2017 til alle, der læser med her!

- Jacob

Nuværende projekt: Juicing.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)