Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frivillig skribent søges til nyt medie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg hedder Anton og er medejer af Kældersnak. Vi startede ud som et radio/podcastprogram, og blev senere hen et Facebook medie
- vores FB-side kan ses her: https://www.facebook.com/Kaeldersnak/, vores video med den højeste succes fik mere end 95.000 visninger.

Efterfølgende har vi udviklet konceptet, og har nu lanceret vores nye website, der stadig mangler de sidste detaljer - der er dog allerede OK med læsere.
Det er også denne side, vi søger skribenter for: www.kaeldersnak.dk

V
i tilbyder dig en plads som frivillig skribent på en side, som vi selv mener kan vokse. Vi har et godt overblik over Facebook, og vil herigennem prøve at brande os, og få endnu flere ting til at gå viralt. Vi bestræber os på, at tingene vi får ud har kvalitet. Vi vil derfor undgår ClickBait og lignende ligegyldigheder.

Vi favner dog bredt på hjemmesiden, så om du interesserer dig for film, sport, tøj eller mad, så passer det fint. Vores målgruppe er 18-25 årige, der ønsker at være interesseret i underholdning. Men vi vil gerne ramme et mere seriøst publikum også - derfor har vi også reportager fra undergrundsklubber, portræt af en selvmordstruet osv. 

Du vil komme til at få erfaring på dit CV, derudover følger der diverse goder, alt efter, hvad du gerne vil skrive om, det kan være:
Spil - til anmeldelser
Koncertbilletter - til anmeldelser
og lignende

Skriv lidt om dig selv, jeg glæder mig til at høre fra dig. Min mail er: AntonRingdal@gmail.com

Mvh. Anton Ringdal

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken pris ville disse gratis goder være? (billetter, spil mm.)
Jeg tænker det kan jo hurtigt koste 300 kr. for en billet eller et spil.
Hvor får i penge fra?

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Presseakkrediteringer samt promo-spil, altså spil der bliver sendt til anmeldere fra udgiverne

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke spil har i fået ind?

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, hvad man nu har lyst til at anmelde :) 
Udgivelser fra Sony, Ubisoft osv.

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået flere bud, men søger stadig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)