Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på www.festivalpakker.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Hej Jonas,

Har fra min tid i Kina, med fuld adgang til "billige telte og campignudstyr" jævnligt diskuteret netop denne ide med en god gammel ven, og det er med tiden blevet til den del fadøl og snak om emnet :) Så jeg synes naturligvis at ideen er genial :)

Meget god feedback om jeres grafiske opsætning og usability så det vil jeg ikke kommentere, men tror bestemt i med fordel kunne udvide sortimentet og lade "luksus pakkerne" indeholde klapstole, øl-bong, drikke-hjelme, kroketspil, USB højtaler mm som alt kommer færdigpakket fra Kina, hvor jeg formoder i også henter teltene. Tror det vil gøre det hele lidt mere spændende. 

I teorien kunne i jo også sælge reklameplads på teltsiderne, men så er forretningskonceptet jo straks noget andet :)

Anyway, god vind med det, og skulle i bruge noget inspiration fra et par gamle gutter der har brainet på ideen i godt 7 år siger du bare til :)  

Hej Martin. Tak for feedback. Ideen med luksuspakkerne virker også tiltalende, indtil videre kører vi i "testfasen" hvor jeg vil se hvordan folk reagerer på design og de produkter som er på siden. Jeg vil selvfølgelig tilføre flere produkter og det er især også det jeg hører fra andre, så det arbejdes der selvfølgelig på. 

Med hensyn til reklamepladsen får vi produceret vores eget logo på stole og telte, men der arbejdes hårdt på at få det igennem. 

Men tak, kan være jeg giver et kald en dag :) 

Mvh Jonas Birk

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej

Da jeg så din side blive jeg noget skuffet mht designet. Ret kedeligt havde forventet nogen flere farver , spræl nu hvor det var en festival side., 

Under produkterne ser jeg ingen billeder af teltet etc. 

mvh

anders

Modtaget, billeder af teltet og de andre produkter er på vej! Tak for feedback'en! :) 

Mvh Jonas Birk

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Mange gange skal man lige synke en oplevelse før tegnebogen eller Dankortet svinges. Problemet er bare at der ikke er nogen oplevelser. I sælger 4 varer og lidt ekstra. Det er bare ikke skide interessant.

Jeres idé er genial men den formidles som om det var en madordning i vuggestuen. 

Lav en historiefortælling hvor i fortæller om forskellige festivaller og om hvor meget jeres produkter forbedrer oplevelsen. Jeg tror nok de fleste er ligeglade med jeres logo og de fine billeder der ligner hinanden med telte og forskellige antal.

Lav en anden tilgangsvinkel.

Hvor mange er i ?
Hvor mange telte skal i bruge ?
Ønskes gratis levering på teltpladsen?

og så videre... Det tror jeg sælger.

Gerne en fortælling om hvor meget der spares hvis der tilvælges et... (eller andet.)

Folk kan jo altid kigge i jeres shop efter færdige løsninger.

Bare lige en idé, men måske noget kan bruges.

 

Tak for feedback Lars. Det vil jeg klart tænke mere over :) 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gro123:

Hvordan vil i differentiere jer fra festivalkits.dk ?

Vi differentiere os mest på prisen og distributionen. Hos os betaler man ikke ekstra for leveringen, fordi en stor del af festivalgængere kommer med offentlig transport og dem ønsker vi at tilgodese, husker selv at vi var 5 drenge som skulle med på festival og det kneb med pladsen fordi man selvfølgelig prioriterede (det vigtigste ;) ) alkohol.

Mvh Jonas Birk

Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ellers at det er stort set ens priser, også når fragt bliver inkluderet  - og begge steder tilbydes levering til festivalpladsen?

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

gro123:

Synes ellers at det er stort set ens priser, også når fragt bliver inkluderet  - og begge steder tilbydes levering til festivalpladsen?

Hej gro123. Mine priser er inkl. gratis levering, hvis jeg husker rigtigt kræver Festivalkits.dk et par 100 kr. (eller der omkring)  at leverer til festivalen. Men det er svært at differentiere sig på andre parameter end de 2 når det gælder festivalpakker synes jeg. Har du ideer til hvordan jeg kan gøre det hører jeg gerne fra dig.

Mvh Jonas Birk

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at resultatet er godt. På trods af at jeg ikke er festivalsgænger kan jeg tydelig se, hvad konceptet går ud på.

Som der tidligere er nævnt, så synes jeg også at logoet virker noget stort.

Jeg synes, at det overordnet er super godt. Måske lidt selvmodsigende, jeg kan godt lide billedet til selve festivalspakkerne, men der er alligevel noget der driller mit øje. Det er nok, at tallene bliver lidt gemt i billedet.

Jeg tænker, at jeg da også lige vil byde mig til med et forslag til en kampagne, givetvis en åbningskampagne.

Hvis man har hang til at sætte en åbningstilbuds-rabat på sine produkter, så kunne man istedet lade kunderne byde på ens produkt, ala "hvor meget vil du gi'?". De bud som ligger indenfor ens rabat-procent, dem kan man acceptere og de som ligger udenfor afviser man.
Det kan man gøre fra min side af: https://findenwebshop.dk/

God vind i webshopsejlene. :)

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:

Jeg synes at resultatet er godt. På trods af at jeg ikke er festivalsgænger kan jeg tydelig se, hvad konceptet går ud på.

Som der tidligere er nævnt, så synes jeg også at logoet virker noget stort.

Jeg synes, at det overordnet er super godt. Måske lidt selvmodsigende, jeg kan godt lide billedet til selve festivalspakkerne, men der er alligevel noget der driller mit øje. Det er nok, at tallene bliver lidt gemt i billedet.

Jeg tænker, at jeg da også lige vil byde mig til med et forslag til en kampagne, givetvis en åbningskampagne.

Hvis man har hang til at sætte en åbningstilbuds-rabat på sine produkter, så kunne man istedet lade kunderne byde på ens produkt, ala "hvor meget vil du gi'?". De bud som ligger indenfor ens rabat-procent, dem kan man acceptere og de som ligger udenfor afviser man.
Det kan man gøre fra min side af: https://findenwebshop.dk/

God vind i webshopsejlene. :)

Tak for feedback. Ideen med åbningstilbuddet er jeg dog ikke fan af da jeg tænker det forvirre kunden (medmindre man gør som din webshop og har det som koncept). 

Held og lykke til dig også. :) 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være fedt, hvis man kunne vælge hvor stor et telt man ville have, for et 4 personers telt er sjældent til mere end 3, men er man kun 3, skal man jo ikke bruge 4 soveposer og liggeunderlag, så evt. gør det til en mulighed at vælge disse ting, så man ikke er låst til en af de 4 pakker :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:

Kunne være fedt, hvis man kunne vælge hvor stor et telt man ville have, for et 4 personers telt er sjældent til mere end 3, men er man kun 3, skal man jo ikke bruge 4 soveposer og liggeunderlag, så evt. gør det til en mulighed at vælge disse ting, så man ikke er låst til en af de 4 pakker :-)

Hej Lasse. Tak for feedback. Jeg har målene for teltene og med de mål (2,5m) mener jeg godt man kan ligge 4, selvfølgelig er der ikke meget plads men der er et "fortelt" med. 

Mvh Jonas Birk :) 

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)