Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & ros søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at starte en virksomhed op der hedder: GenbrugShoppen
Min virksomheds vision er at sælge brugte ting, men har en fremtidsplan om at der også skal sælges nye ting, jeg har derfor brug for jeres hjælp!

- Jeg har selv siddet og brugt tid på at lave en hjemmeside, jeg har brugt WIx.com hvis nogen kender det. Jeg er meget tilfredse med dem, og jeg synes de er nemme og overskuelig at forstå.
Men hvis i lige vil tage 2-5 minutter ud af jeres program og kigge min hjemmeside igennem, og skrive jeres meninger, inden at jeg får den ud i landet.

Hjemmeside:
http://genbrugshoppen.wixsite.com/genbrugshoppen

Kom gerne med rig & ros!

Jeg har tænkt mig i starten at sende med pakke post, via pakkelabels.dk.

Med venlig hilsen

Christian Bødskov Sørensen
GenbrugShoppen

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.
Jeg må desværre sige at man godt kan se siden er "hjemmelavet" den virker ikke ret prof og jeg personligt ville kigge et andet sted efter mine varer.

Den spiller ikke ret godt på mobil. Der er flere steder hvor teksten er forskubbet.

Få læst grammatik på siden. Der er stave/skrive fejl flere steder.

Jeg ville råde dig til at få en til at lave en billig wordpress shop eller noget i den stil.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tillykke med dit nye site Yes

Siden ser okay pæn ud. Men jeg syntes bare det skriger i øjnene, at det ikke er et domæne du selv ejer, men det ligger på et subdomæne, altså hos Wixsite.com
dine Url´er afslører det med det samme Surprise Det er ikke så proff. og flere vil måske klikke væk igen.

Dit banner skal nok have lidt bredere billeder og gerne med priser på de forskellige varer, så man kan se, at her kan virkelig spares mange penge. Evt. ny pris og brugt pris Wink

Der er virkelig nogle meget slemme stave og grammatik fejl i dine tekster. Det kan kunderne ikke lide, og klikker væk. Så få dine tekster rettet af en proff. 

Eks.: Du kan endte sælge os det eller give det bort til os, vi står med åbne arme lige meget hvad! 

Ang. af få folk til at sælge sine varer. Hvordan har du tænkt dig at få oprettet alle varerne? Manuelt..? Det virker som en meget tidskrævende opgave. Kan du overskue det, og vil der være nok penge i det, til at bruge alle de timer til at modtage billeder og tekst af varerne og få dem lagt op osv...?

Kan du gøre det mere automatiseret som eks. dba.dk?

Håber du kunen bruge lidt af det jeg har skrevet Wink

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 22. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

Grunden til at jeg selv har lavet hjemmesiden er økonomien. Jeg har ikke råd til at få andre til at lave den.

- men med køb af varer er nemt nok tænker jeg. Da jeg får varerne også ligger jeg dem ind på sitet.

Jeg har lige fået et domæne :)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det bliver svært for dig, at skabe fornuftige resultater med denne webshop. (jeg håber dog jeg tager fejl)

Jeg havde nok brugt en 10'er i måneden på hosting for, at have en woocommerce i stedet for en wix.
Hvis man kan Youtube, så kan man sikkert finde en video hvor man kan se, hvordan man installerer det.

Eller man kan købe en time eller 4 i Indien for ca. 75 kroner pr time.

Med fare for, at generalisere. Fra personlig erfaring vil jeg mene, hvis man ikke har råd til professionel hjælp til sin webshop, så er det meget op ad bakke for, at få success med sin webshop. Det behøver ikke, at være store investeringer, men for mig er en tommelfingerregel: det koster penge at tjene penge.

Knæk og bræk med webshoppen :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du skal vælge eget webhotel og ligge webshoppen på eget domæne 

det er ikke så svært , jeg troet det var ekstremt svært bare at installere wordpresse men der er onclick blandt andet på  unoeuro.com  som jeg har valgt nu , det gik nemt , det koster en 10 kroner om måneden 

temaer nemt at vælge gratis du søger woocommerce under temaer , du kan også købe et flot temaer og download til din computer det er faktisk nemt , ellers ved problemer kan du jo bare spørge herpå forummet der skal nok være en venlig sjæl 

her kan blandt andet købes flot tema https://themeforest.net/search?utf8=%E2%9C%93&referrer=search&view=list&category=wordpress&compatible_with%5B%5D=WooCommerce

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)