Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Bodyway.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Vi har netop relanceret Bodyway.dk og sørger netop nu ris og ros til hjemmesiden :)

Vi kvittere med en rabatkode på 10% ! ( KODE: AMINO )

Hop ind på: www.bodyway.dk og kom med din konstruktive kritik!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Jeres dropdown menu med produkter kunne godt bruge et par justeringer.

Personligt ville jeg sortere kategorierne efter hvad der sælger bedst, således at majoriteten af de besøgende lynhurtigt kan finde det de ønsker.

Derudover synes jeg at jeres logo i baggrunden af menuen distraherer utroligt meget.

Pas på at dit indlæg ikke klassificeres som reklame ;-)

Mvh Lasse

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kigger på din side fra mobil.

Jeg synes forsiden loader langsomt, det virker som om banneret trækker en hel masse.

Når man trykker produkter i menuen kommer der som det første en blender frem hvor hele beskrivelsen kommer og gls logo fortrydelsesret mv. og så et firmanavn og en adresse. Er det et andet firma? Det virker meget rodet synes jeg. Og så kan jeg kun se 3 produkter efter blenderen. Hvor er resten?

Og så synes jeg personligt det er skide irriterende at det popper en reklame op hver gang jeg skifter til en ny menu. Det er FOR MIG nok til at jeg smutter videre.

Er ikke webshop haj på nogen måde me. Det var hvad jeg lige faldt over som alm forbruger.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton,
Tillykke med webshoppen, jeg synes at der er blevet stablet en god webshop på benene.

Her er lidt jeg faldt over:

- vandmærke i menu tager lidt fokus

- Produktliste, overskriften på produkterne er lidt stor. Det er okay at den breaker i 2 linier, men højden på produkter skal gerne være ens, så de ikke hopper og danser :)

-Jeg kan godt lide, at du har fået valgt en farve til indkøbskurven, så den prøver at skille sig ud, men jeg synes at den er noget mørk (sikkert en smagssag)

- Produktside, det er en god opbygning, men jeg synes at "købs"-knappen skal være en farve der skiller sig ud fra resten - måske orange? Og så tone "begrænset fragt" lidt ned, det er nemlig den der kommer mest i fokus i mine øjne og ikke købsknappen.

- en ting jeg lod mærke til er, at URL'en nogle gange er engelsk, fx "collections", måske den burde være dansk

Hvis det skulle lyste, så er du velkommen til, at oprette et link til webshoppen på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/

Knæk og bræk med webshoppen :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom der er nævnt tidligere, skal jeres drop down menu til produkter justeres. Der er for mange mellemrum.

Når man Står i faktureringen er der en tekst øverst hvor der står at 1000 kunder ikke kan tage fejl.. den er lidt blurry og burde gøres mere tydelig.

Men altså, jeg vil sige alt i alt synes jeg at I har en pæn og overskuelig webshop. Jeg kunne sagtens blive fristet at købe på siden som kunde. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det i sælger ?

Alle kan vel sælge proteinpulver eller andet. Jeg kender ikke mærket.. Sikkert min fejl, men i gør ikke særlig meget for at jeg skal lære det at kende. Jeg ville aldrig købe noget som skal indtages, uden at jeg ved noget mere om produktet.

I mangler mere info generelt.

Men der er meget potentiale i jeres projekt. Der skal bare lige nogle små-ting på plads først.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hovedting ved tjek jeres side er den ekstrem lave pagescore der skader jeres organiske rank jeg har set adskillige shopify shop der  er bedre optimeret og har tæt ved 90 i pagescore så cms systemet er nok okay , det er nok mest tema valg og tilvalg i plug in der gør at de andre sider jeg har tjekket er langt bedre optimeret 

er der ikke et image optimeret plug in shopify ? ellers kan man alternativt bruge https://kraken.io/

jeg har nul kendskab css htlm fejl siden hvad der skal tilføjes plug in siden ellers måske et bedre optimeret temaer det rammer hellere ikke dine url et nyt bedre optimeret tema 

facebook like del er denne kode bedre end din nuværende da din nuværende trækker din score nedad https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin jeg bruger selv iframe kode 

skriftfarve jeg havde valgt en lidt mere mørk skrift farve så nemmere at læse teksten især vilkår siden kunne blive hurtigere at læse der med en mørkere tekstfarve .

vil du have høje organiske resultater vil jeg anbefale en blog til siden , så der kommer rigtigt meget tekst på siden 

et seo tool jeg altid bruger er dette her http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)