Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil prøve Aktier.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg vil til at prøve at købe og sælge Aktier i det små, kun på hobby og forsjov plan.

Og så vil jeg høre om http://www.plus500.dk/ er et godt sted at starte ?

Mvh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke aktie ekspert på nogen måde, men jeg er glad for Nordnet. De har et lækkert interface, og gør det overskueligt for begyndere også synes jeg. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie,

Jeg bruger Degiro, det har virket upåklageligt for mig! Jeg skrev en mail til dem med nogle spørgsmål 5 minutter efter blev jeg sgu ringet op. Helt uopfordret. Sgu hurtig service. :-)

Jeg er heller ikke ekspert og køber og sælger kun aktier på hobby/forsjov plan.

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordnet er super nemt og overskueligt at arbejde med og ingen eller lave gebyrer.

Dem har jeg brugt længe.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie.

Tænk over hvilken type investor du vil være. Hobby/for sjov lyder jo som om at du bare leder efter et sted at spilde dine penge.

Nordnet er billige til aktive tradere. Jeg har læst følgende bøger: Børshandlens Psykologi, Boost din opsparing med aktier, En sikker investering og flere andre .. Kan lånes på biblioteket - Og abonnerer på Penge og Privatøkonomi (12 mdr. gaveabonnement - 500 kr.).

Ved at sætte mig ind i sagerne har jeg fundet min egen investeringsstrategi som er passive investeringsforeninger.

Jeg skal ikke argumentere for rigtigt eller forkert - Det er der så mange andre, men du bør som minimum sætte dig lidt ind i tingene - For ellers kunne du ligeså godt oddse ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie,

Et klogt valg, vil være at sætte dig ind i et par solide virksomheder, som ligger lavt i pris på markedet, men med god omsætning og udbytte til aktionære.
Skal du spare med andre, så benyt dig af Nordnet, som klart er det bedste sted at starte.
Den vej kan du samme tid blande dig mellem andre, ved at benytte deres forum shareville.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)