Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres holdning til fuldt navn i domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad er jeres holdning angående, at have sit personlige navn som domæne?

Rigtig mange har valgt at oprette blogs/websites med deres navn f.eks. jesperbuch.com, jacobrisgaard.com, casperblom.dk osv. osv.

Hvis ens navn allerede er taget, hvad er så jeres holdning til ens fulde navn i domænet? er det for oplysende? eller hvad?

Et eksempel:

Martinnygaarderiksen.dk

Hanschristianandersen.dk

Godt nytår!

Mvh

Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes man udleverer for meget og jeg synes desuden også der er mere æstetik over to navne eller blot et efternavn.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Korte domænenavne er som regel lettere at huske, så det afhænger lidt af dit navn - og naturligvis hvad der overhovedet er ledigt. Vil du lave en personlig blog - af faglige eller andre grunde, så er det jo glimrende at have den på et domæne, hvor dit navn indgår, men mit råd er at vælge en version, der ikke er for lang. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Markedsføringsmæssigt er der nogle fordele ved, at vælge sit eget navn som domæne:

Du kan brande dig selv nemmere, og når du bruger dit eget navn, bliver det også lidt mere personligt.. Der er ikke nogen som kan være dig - der er kun en af dig...

Hvis din plan er at bliver ekspert indenfor et område, er det en god ide at bruge sit eget navn, men hvis det ikke er din plan.

Så er spørgsmålet om du får noget ud af at vælge dit eget navn eller noget tilsvarende..


Som udgangspunkt skal dit navn have en god lyd...og bør det ikke være for langt - Du kunne bruge dine egne initialer - hvis du har flere navne, mellemnavne og efternavn...



Jeg synes du skal finde ud af hvad du ønsker af din forretning?

 

God arbejdslyst!!


René

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg også at de bliver en smule for lang, ligesom nogle af de andre også nævner.

Prøv med dit efternavn, første bogstav i hvert navn eller lignede. 

Håber du finder den bedste løsning! :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)