Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at hyre en SEO mand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det betale sig at hyre en SEO mand eller hvordan kommer man bedst op på google.

http://www.kortgebyr.com/ 

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil jeg vurdere det er. Det er en rigtig god investering. Nu kender jeg selvfølgelig ikke til dine affiliate aftaler etc., men det er noget jeg synes du skal kigge på. Du kan eventuelt tage en snak med et bureau eller en freelancer om det, og se, om det vil passe bedst til jer.

Jeg vil meget gerne tage en snak med dig og se, om det er noget der ville kunne give mening for dig.

.. og et lille tip: hold dig fra dem der garantere dig de bedste pladser på Google. Det kan man ikke. Punktum.

Du kan skrive til os på hi@verker.net, hvis vi skal tage en kort snak - selvfølgelig uforpligtende. :-)

// Verker

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som Verker siger herover, da kan SEO virksomheder generelt ikke give garantier på placeringer på grund af den konstant skiftende karakter af algoritmer i søgemaskinerne, specielt når de siger:

  • Vi garanterer resultater med det samme. Sandt nok, nogle SEO taktikker kan få “øjeblikkelige resultater” ved at gamble med optimeringen og bruge såkaldt ”Black Hat” SEO. Vær opmærksom på, at disse ikke bare kan, men de vil helt sikkert skade dig i det lange løb. Øjeblikkelig resultater involverer ofte en SEO praksis, der er imod retningslinjer for webmastere, der er sat af søgemaskiner. Specielt Google vil helt sikkert spotte disse teknikker og straffer dem, hvilket resulterer i tabt placeringer, eller banned domæner eller sider (dvs. dine side forsvinder helt fra Google) – og det kan tage måneder at komme ovenpå igen, selv med den rette optimering.

Man kan i nogle få tilfælde sagtens opnå fine resultater på kort tid, via god "White Hat" SEO, specielt hvis der er meget lidt konkurrence på de valgte søgeord. Dog er det ikke noget man skal lokkes af - hvis SEO firmaet prøver at sælge dig topplaceringer og hurtige resultater.

  • Du bliver nr. 1 på Google. Hvis et SEO firma, eller såkaldt SEO ekspert lover dig, at din side vil blive nummer nr. 1 på Google, så lyder det jo fantastisk. Forhåbentlig vil du være i stand til at få denne placering. Men det er bestemt ikke noget, at en virksomhed kan love dig!

Du kan læse mere om valg af SEO Firma, i et indlæg jeg har skrevet her: http://www.gratis-info.dk/2016/05/31/valg-af-seo-firma/

Hvis du er interesseret, så giver jeg dig også gerne et uforpligtende tilbud på søgeoptimering. Du sender mig bare en pm

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)