Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny website - atelier Feodora

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lars Mikkelsen

Der et link til handelsbetingelser, hvor der står at man kan betale med diverse betalingskort

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael Christiansen

Blog arbejder jeg på. Design er jo altid en smagssag, men det er da rart at få feedback. Jeghar begået årets brøler ved at vælge Mono.net, og desværre har jeg betalt for et helt år. Jeg hprøver at forbedre der jvor jeg kan, men der er mange steder hvor jeg ikke kan ændre teksfarven. Vare beskrivelser vil jeg gøre mere detaljerede

Det er første webshop jeg forsøger at bygge op, så tak for dine tips.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre enig med Lars Mikkelsen. Den fremstår en smule uprofessionel i mine øjne. 

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@Maria, det er jo også derfor jeg beder om kritik. Men det vile være rart at få lidt mere konkrete svar. Jeg kan ikke bruge det til noget at nogen skriver- "jeg kan ikke lide det, eller det er uproffesionelt." Jeg sætter pris på at få at vide hvad det er der er galt, og hvordan det kunne være bedre.

Jeg er også låst af designskabeloner, som man ofte er i cms systemer, og var ikke klar over at shop delen hos Mone.net var så elendig. Burde jeg selvfølgelig have gennemskuet ved min 14 dages test, men ak- det gjorde jeg ikke.

Men det kan jo kun blive bedre

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lukket websitet foreløbig. Med den negative kritik var det vist ikke værd at fortsætte. Tråden bliver også lukket. Jeg havde håbet på at få noget konstruktiv kritik, og tips til forbedringer. I stedet har det bare været som at få en med en forhammer. Kun negative ord, men ingen ordentlige forklaringer. Jeg kan ikke bruge det til noget at nogen mener det er uprofessionelt, outdated, grimt eller noget andet. Hvad er uproffessionelt? outdated? grimt? osv. Hver lidt mere konkret hvis I vil kritiserer. Der er kun en der har givet nogle brugbare tips, og tak for det.

Hvis man vil have en super professionel website, så koster det 20.000-30.000 kr bare i opstart. Det har jeg ikke, og jeg har heller ikke et kæmpe firma der omsætter for flere millioner om året. Man skal jo også se webstiet i det perspektiv, hvad har jeg brug for. Som jeg har nævnt, kan jeg ikke ændre på de shopmoduler der hører til sitet. ja, jeg har valgt forkert udbyder. Så må jeg bare arbejde videre og få det bedste ud af det, indtil jeg kan skifte udbyder.

mvh Inge

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sad lidt og kigget på http://www.monoacademyv3.com/design det er muligt tilføje lave om farve , teksk farve , med mere , men der er meget der skal gennemlæses ,

jo det er måske lidt dyrt  mone.net , men jeg tror nu godt man kan få en flot sidde , hvis man bruger en del tid gennemlæse alle de råd der findes på deres guide sidde omkring dette cms system , det kan faktiske en del , hvad jeg kan læse mig til , det koster dog en del tid og tid er jo penge at læse og lærer meget om dette cms system .

når har valgt et cms som ikke så mange kender og ikke et såsom wordpress som er verden mest brugt er det noget lettere at få råd ved problemer der er mange flere der kender dette  cms wordpress 

dansk har oveni et dansk forum wordpress wp-danmark.dk/forum

du behøver ikke 20.000 kroner , du kunne starte ud med standard design i blandt andet wordpress og så begynde at spørge om gratis råd og hjælp 

der findes også andre cms mange kender nu nævnet jeg det mest brugte .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)