Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg backlinks til vore sider?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:
Det lyder skræmmende.

Altså fordi du tror på det? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
Er siderne tilknyttet GWT (Google Webmaster Tools)? 

Det der med diverse Google tools har jeg aldrig rigtigt haft styr på. Ud over GWT er der også en anden tjeneste, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Har du et bud på hvad det kan være? Linket er blevet væk i min browsers gemte links.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

KlaMus:
Det lyder skræmmende.

Altså fordi du tror på det? :-)

Måske nok. Jeg er et fæ m.h.t. Googles tools og jeg er villig til at tro på hvad som helst ;-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Thomas Frost:

KlaMus:
Det lyder skræmmende.

Altså fordi du tror på det? :-)

Måske nok. Jeg er et fæ m.h.t. Googles tools og jeg er villig til at tro på hvad som helst ;-)

Prøv at læs mine indlæg, så vil du se hvorfor det ikke passer :-). Man skal passe meget på med at tro på sådan noget jeg-har-hørt-noget-fra-en-der-har-snakket-med-google, fremfor at se på alt det tilgængelige information der er på nettet om emnet. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Uanset hvad ramt vi ind i det, alle redirects var lavet samt gennemtestet, det var google så ligeglad med og den røg ned i SEO.
Den anden gjorde ikke og da shoppen nu er mere SEO venlig i forhold til gammel system, har den en stigning lige nu.
De shops jeg laver fremover som bliver flyttet fra et system til et andet bliver ikke med redirects men med at skabe unikke links på alle som skal overføres da første gang gjorde ondt på kunden.

Hvis du tager den google søgning er det ikke eneste link, det er en ud af mange Smile

Fandt en hvor de skrev at google i august 2016 havde lavet om så de ikke mistede, dette både på 301 og 302 men artiklen sagde også at det havde google lovet hver gang og man nok ikke skulle gøre det uden godt og grundig gennemtest.
Den første shop vi lavede gik online efter august så den holdte så heller ikke.

Det er ikke for at komme ud i stor diskussion med dig Thomas for igen det er ikke mit primære område, men at lave en shop som i den grad gik ned på SEO pga redirects var ikke sjov og det prøver jeg kun en gang når der findes andre løsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Kristian Ole Rørbye:
Er siderne tilknyttet GWT (Google Webmaster Tools)? 

Det der med diverse Google tools har jeg aldrig rigtigt haft styr på. Ud over GWT er der også en anden tjeneste, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Har du et bud på hvad det kan være? Linket er blevet væk i min browsers gemte links.

Nu husker jeg det: Det var Google Analytics jeg tænkte på.

Nu fandt jeg også ud af at tilmelde mig GWT. Tak for diverse hjælp og inspiration og denne tråd, som jeg vist fik skrevet lidt rigeligt med vrøvl i ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Firmaconnect.net:

Husk du må kun redirecte 30% af alle dine links ellers bliver du straffet.

Det lyder skræmmende. Min ældste side, som har 15+ år på bagen, har - så vidt jeg kan se 4.500 baclklinks. Hvad gør jeg så?

Det er en kortere periode den skulle falde, efter 1-2 måneder skulle den være tilbage igen, men at miste det salg i 1-2 måneder er ikke sjovt for nogle :)
Kiggede lige på din side som er ret gammel og ikke særlige google venlig i forvejen
Den kunne du godt få mere salg på med noget nyt.
Hvad er det for en shop? kan ikke rigtig se hvilket system det er bygget i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Kiggede lige på din side som er ret gammel og ikke særlige google venlig i forvejen
Den kunne du godt få mere salg på med noget nyt.
Hvad er det for en shop? kan ikke rigtig se hvilket system det er bygget i.

Den er lavet i Unique Free, som er baseret på OsCommerce 2.2 RC2a. Jeg har de seneste uger afprøvet et par nyere systemer (Smartweb og Danhost), men dem kan jeg ikke finde ud af og det helt5 store problem er, at jeg i den ene shop (http://www.danacordbutik.dk) har 33.000 varer, som jo gerne skulle konverteres. Det vil koste en bondegård, hvis systemudbyderne skal gøre det for mig, så jeg har opgivet at skifte system.

Ja, siden / siderne har fået meget kritik for at være "gammeldags", men de fungerer for kunderne.

http://www.danacord.dk er urgammel (så vidt jeg husker startet i 1999) og har 8.500 backlinks.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Firmaconnect.net:
Kiggede lige på din side som er ret gammel og ikke særlige google venlig i forvejen
Den kunne du godt få mere salg på med noget nyt.
Hvad er det for en shop? kan ikke rigtig se hvilket system det er bygget i.

Den er lavet i Unique Free, som er baseret på OsCommerce 2.2 RC2a. Jeg har de seneste uger afprøvet et par nyere systemer (Smartweb og Danhost), men dem kan jeg ikke finde ud af og det helt5 store problem er, at jeg i den ene shop (http://www.danacordbutik.dk) har 33.000 varer, som jo gerne skulle konverteres. Det vil koste en bondegård, hvis systemudbyderne skal gøre det for mig, så jeg har opgivet at skifte system.

Ja, siden / siderne har fået meget kritik for at være "gammeldags", men de fungerer for kunderne.

http://www.danacord.dk er urgammel (så vidt jeg husker startet i 1999) og har 8.500 backlinks.

Okay, der tror jeg at jeg kan hjælpe dig med et system.
Vil gerne vise dig hvad jeg kan hjælpe med.
Ja, kan godt se den er fyldt godt op med varer Smile
Giv mig et kald på 65711114 hvis jeg skal vise dig nogle systemer som kan det du vil.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)