Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Det er et flot webshop i har fået lavet - fandt nogle småting!!

 

CTA Knapper og indkøbskurv

 

Den rød/orange farve indikerer for mig fare.

 

Topnavigation

  1. Betingelser -  Hvis du ønsker betingelser der, kan det anbefales at eventuelt gøre betingelserne mere overskuelige  - fx. med punktlister og guide format - fx. ved returnering etc.
    Dog synes jeg de tidligere udtalelser om at betingelser... ikke hører til der, er korrekte!!

    Det kunne være en ide at have et link til vores butikker i topnavigation - det vil skabe mere troværdighed og tryghed for brugeren, at vide at fin fest har en butik, faktisk flere butikker eller??

  2. Tema = Temafest - jeg ville kalde det temafest !! 

  3. Sortiment = Shop = kategorier / synes sortiment er mere B2B og ikke B2C

 

Favicon 

Det kan jeg godt lide - ballonerne kunne måske være større i logoet - det er en fin fest ikke!!??

 

Font / farver

Nogle steder synes jeg at der kunne arbejdes en smule med font/farver i forhold til hvor læsevenlige teksterne er.

 

Brødkrumme

Synes at den tager en del plads fra fx at muligheden for at se mere af produkterne uden at skulle scrolle på kategorisiden

 

Footen

Jeg synes teksten bliver ensartet - mellem Block Navn (Information) og Block Link fx. (Handelsbetingelser) eller andre links i blokken



Sociale medier

Hvorfor skal jeg følge jer på de sociale medier - hvad er gevinsten ved at følge jer, giver i mig en værdi som jeg kan bruge?

 

Hvad er jeres salgsargument?

Hvad adskiller jeg forretning fra de andre webshops / butikker ? Hvorfor skal jeg som kunde lige præcist vælge jeres butik - hvad er unikt for jeres butik - Det skal være noget som andre ikke umiddelbart kan stjæle eller sådan bare lige kopiere ??

Er det en fin fest eller en fest med balloner?

 

Læs eventuelt: https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition som

 

Link i bunden

mine kreditnotaer ? Det er igen mere B2B og ikke B2C


Hvor er festen ?

Jeg savner billeder af festen med af de fine fest produkter - synes banerne er en smule kedelige - der kunne godt være mere at kigge på ?!

 

Ellers kan i være godt tilfredse med sitet - udtrykket er også noget i kan bygge op hen af vejen....


God arbejslyst!!


René

 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for jeres feedback. Det er klart nogle ting vi skal have ændret på.

Er der nogle der kan svare mig på om det er duplicate content at vi har feks røde sugerør både under juletemaet og under den sultne larve når nu det er samme URL?

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at det bliver en fin fest med alle de festprodukter, men der er ikke meget fest over dine farver uden om produkterne.

mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

mort1287:
?

Hej Morten

Hvis det er det samme produkt, så burde det ikke give problemer, men er det to forskeillige produkter burde du oprette canonical links....


God arbejdslyst!!


René

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@rene.
Det er helt samme produkt.
Det ligger bare under 2 kategorier men har kun en URL.
Jeg sender dig nok en PB senere har et par opfølgende spørgsmål ang din tidligere feedback hvis det er okay.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)