Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes sponsor til enkelt hold stadig eller skal hele klubben medvirke?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen, jeg er ikke sikker på om det er det rette sted, men hva fanden.

Jeg har tidligere skrevet et indlæg, hvor jeg fik positivt feedback med massere af ideer og metoder, som jeg har forsøgt med. Men nu er jeg atter igen på start linjen. Jeg er cheftræner for en talentfuld 03/04 årgang hos Boldklubben Union. Den sportslige del fungere perfekt og jeg kunne efter et halvt år være vidne til, at vi vandt vores respektive rækker. Et stort skridt mod vores ulitimativ drøm; oprykning til mesterrækken. Tjo vi har matrialer til træning, men det er det standarde bestående af kegler, stiger og bolde, ellers må man være fatasifulde og bruge omgivelserne till at kunne planlægge en effektiv træning og det fungerede et godt stykke tid, men er ellers ved at løbe tør for ideer. Så nyer og opdateret udstyr kunne sagtens bruges. Kigger vi mod vores kamptrøjer og vores ikke eksisterende træningstøj. Så mangler vi en decideredet make-over, diverse trøjer har  ( Arbejdernes landsbank) på, men vi modtager ingen støtte fra dem. En aftale der udløb for mange år siden. Så vi giver dem kun gratis reklame. Vi kæmper stadig efter en løsning.

Vi leder højt og lavt efter en eller flere sponsorer, der vil medvirke til at skabe historie. Vi har vores egen aktive facebook side, som får utallige besøge og likes, og dette kunne være del af den eksponering årgangen kan bidrage med. Men det virker til, at sponsorater helst vil sponsere en hel klub og ikke et enkelt hold. Så findes der overhovedet nogle enkelt holds sponsor længere? 

Vi søger alt den hjælp og alt modtages med åbne arme. Og hvis der er nogle der ude, som synes godt om dette hold og tilfældigvis vil sponsorer os. Så er man velkommen til, at skrive en meddelse til mig. 

Bedste Hilsner

Ebou

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebou.

Hvor holder denne klub til henne? :-)

Mvh. Morten

Fra Glesborg Bygade
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at kontakte os på info@djurssport.dk, så kan vi fortælle lidt om mulighederne hos os.. 

Hvor i landet kommer i fra ? 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Vi har hjem på genforeningspladens i hjertet af København Nordvest :)

Hilsen
Ebou

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Vi er fra København Nordvest kvarteret :)

Hilsen
Ebou

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er jo at der er meget lidt sandsynlighed for din sponsor får værdi for sinen penge og derfor kan det heller ikke trækkes fra da der ingen reklame værdi er i det. Du skal ud og finde nogle der ikke kun går efter at kunne trække fra men at støtte i nær området. Din drøm om andet end spilletøj er ganske enkelt utopi. Vil I have det andet må i samle sammen og betale selv ganske enkelt.

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sunbao,

Det kan jo ses fra forskellige perspektive af, og hvad man har at arbejde med. Selvfølgelige regner vi ikke med at der kommer et stort sponsorat ind fra højre og støtter os med alt muligt uden videre. Reklameværdien afhænger også af firmaet størrelse og reklame metode. For nu af om dags, skal man nå ud til sine potienale kunder, på diverse måder. Såsom via de sociale medier ( Facebook, Instagram, Snapchat osv) Det er altid et startpunkt, så kommer det også særdeles an på, hvilket aftale man binder sig til, " Noget for Noget " Kunder køber noget med speciel rabat og for hvert salg, for holdet et hvis antal penge. Der skal uden tvivl arbejdes hårdt for, at kunne få et succesfuld samarbejde. Og desuden samler vi selv ind, så vidt muligt.

Hilsen
Ebou

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)