Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlig webhost & Tema?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ønsker at oprette en hjemmeside, og leder efter et firma som i kan anbefale. 

Mit primære problem er, at finde en som tilbyder det rette tema/layout til siden. Jeg ønsker at have noget lignende nedestående billede, men med over- og underkategorier i venstre side. Nogle forslag? :)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro som host og så install Wordpress med deres 1-click installer - Så er du godt kørende. Der findes et hav af temaer som du kan benytte. Enten vælge en af de mange gratis temaer, eller smide et par $ efter et tema med lidt flere muligheder :)

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Unoeuro lyder fornuftigt, men hvordan fungerer det med hensyn til Wordpress? - Skal man også betale for deres service oveni, eller har de en form for aftale med Unoeuro? (jf https://wordpress.com/pricing/)

Jeg tænker med hensyn til

- Fjerne wordpress.com ads

- Monetize

- SEO

- Wordpress branding

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Installationen hos Unoeuro.dk er en fuldt ud og komplet udgave af Wordpress. Du skal ikke betale yderligere for Wordpress services.

Der er et stort community bag Wordpress, hvor der sidder et hav af udviklere og laver plugins man nemt kan installere. F.eks. til SEO kan man hente "SEO by Yoast" og ellers gå i gang med at SEO optimere sit site.

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super godt, så dem prøver jeg. Tak for hjælpen 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)