Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Må jeg sælge dette????

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

Jeg har planer om at starte en webshop op som sælger ure til 200-350 DKK men jeg er nu kommet i tvivl om jeg overhovedet må sælge de ure jeg har fundet.

Uret hedder Paidu og er fundet på AliExpress.com Link https://www.aliexpress.com/item/Paidu-Full-Steel-Black-White-Men-Women-dress-watch-hour-clock-mesh-wire-fashion-watch-Unisex/32511979435.html?spm=2114.13010308.0.0.keiwi7

Dette ur har også min interesse FEIFAN AliExpress.com Link https://www.aliexpress.com/item/Simulation-Wooden-Relojes-Quartz-Men-Watches-Casual-Wooden-Color-Leather-Strap-Watch-Wood-Male-Wristwatch-Relogio/32271854285.html?spm=2114.13010308.0.0.jXMuMh

 Hvordan er reglerne indenfor indkøb og salg af ure? 

Håber i kan hjælpe, rigtig god jul og godt nytår herfra 


Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tror du ikke at du må det? :)

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Men pas i hvert fald på med at markedsføre det som om det er den højeste kvalitet og virkelig gode produkter -- det kender jeg andre, der er blevet fældet på og hængt ud i medierne som svindler.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidste ikke om jeg måtte købe ure fra Aliexpress.com og sælge det i en Dansk webshop 

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du købe vare et sted og sælge det videre.

Ure har ikke nogle specielle regler. Hvorfor skulle de have det? Så længe det ikke er kopivare, hold øje med det.

Du må ikke importere eller købe var uden for EU for at sælge dem videre uden at være importregistreret. 

Så hvis du bestiller udenlandsk og du ikke har lyst til at være importregistreret skal du altså sørge for at det er inden for EU-landene du køber.

Du kan sælge for 50.000 om året, (cirka 3000 om måneden), uden at skulle være registreret nogle steder og uden at betale moms (og være myndig).

Så hvis du køber ure indenfor EU landene og sælger for under 50.000 om året, kan du bare gå i gang med det samme.

-hilsen Sami

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er som udgangspunkt intet i vejen med at importere varer fra Kina via Alibaba/Aliexpress til videresalg. Du skal naturligvis overholde gældende lovgivning som alle andre. - Du skal have CVR og være importørregistreret - Urene skal overholde (så vidt jeg kan gennemskue) smykkelovgivningen. Der er bl.a. regler for bly- og nikkelindhold - Urene må ikke være kopi af eksisterende design Det er dit (og kun dit) ansvar, at disse regler er overholdt.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tusinde tak for dit uddybet svar det var til stor hjælp.

Rigtig god jul og godt nytår

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)