Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til Plakatshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :-)

Jeg har et lille dilemma. Vi er igang med at få stablet en plakat webshop på benene. Plakater er nogle der skal sælges til et lidt anderledes publikum end hvad de fleste her hjemme arbejder med. Men det kan måske også være ligemeget.

Min udfordring er at min grafiker har lavet nogle udkast men jeg er ikke helt hooked og jeg kan virkelig ikke bestemme mig hvordan og hvorledes med logo

Nogle bruger bare udelukkende navnet men jeg kunne godt tænke mig at man via logoet også kunne se at det er er noget med plakater.

Har i måske nogle ideer derude til hvordan man kunne lave et fedt logo til en plakat webshop? 

mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heino.

Laver ikke mange logoer men ved en del om det.
Tit er problemet at dig som kunde har en forventning uden at kunne tydeliggøre det (misforstå mig ikke :)

Logoer har regler for hvordan man kan bygge det, 9 ud af 10 ved ikke dette.

For os at skabe en identitet for kunden er derfor meget svært, hvis man overholder dette bliver kunden skuffet.
Så kan vi designer og udvikler jo bare forklare os bedre.... ja, men så tager det mange timer at hjælpe folk ind på det rette spor og det er der ikke mange som vil betale for.

Du siger du sælger plakater og med det har du også fortalt at du selv er meget kreativ.
Du kan ikke selv designe dit logo så din designer er sat op mod en anden kreativ person som har et vævet billede af hvad han vil have.

2 kokke i samme køkken hvor den ene ikke kan lave mad men ønsker det skal smage rigtigt og det er ham der bestemmer.

Ved jeg smider det over til dig da du er kreativ men det er klart nemmere at lave et logo ud fra nogle tanker end hele processen at lave udkast på udkast.

Et råd ville være at du som køber bliver skarp på hvad du vil have og så skal du se, din designer kan sikkert lave det Smile
Læs lidt her: skrevet i 2009 men holder stadig.
Specielt nummer 7 er meget vigtig og sikkert det problem du sidder med.
http://www.webdesignerdepot.com/2009/06/12-essential-rules-to-follow-when-designing-a-logo/

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)