Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man laver shop på Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen
Jeg har oprettet min Facebook side så vil lave at folk kan købe også direkte på Facebook
✔ hvad skal jeg gøre?
Jeg har 5 forskellige slags buketter som vil sælge, dvs der skal være mulighed for at kunde kan bestille hvilke dag det vil have dem og fragt omkostninger

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne guide beskriver ganske fint, hvordan du kan opsætte det på Facebook: http://www.socialmediaexaminer.com/how-to-set-up-a-shop-section-on-your-facebook-page/

Du skal dog være opmærksom på, at der fra Facebooks side er nogle begrænsende muligheder fordi du ikke sælger dine ting i USA. Det gælder bl.a. betalingsform samt muligheden for at oprette forskellige varianter af det samme produkt.

Nu skriver du ikke om du allerede har en webshop. Hvis det er tilfældet, kunne du undersøge muligheden for at integrere din Facebook shop i din ordinære webshop. F.eks. via Shopify eller ved at linke direkte til dine produkter på din webshop.

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, jeg kigger på det, jeg har ikke webshop endnu, tænker at lave hjemmeside når der kommer lidt penge i kassen, derfor vil starte først med Facebook salg

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)