Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på smykke webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Tak for jeres svar, vi arbejder løbende på at optimere hele vores platform. 

I må meget gerne komme med flere inputs, tak på forhånd.

Jeg ønsker jer alle en god jul og godt nytår. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med webshoppen.
Jeg synes at I har fået lavet Jer et super godt udgangspunkt. Man skal altid huske på, at man kan ændre på tingene henad vejen og man finder ud af hvad der virker for en og ens webshop.

Jeg kan rigtig godt lide idéen om en full-page hjemmeside. Men produkter på min skærm bliver ret så store.
Jeg sidder på en 27" retina. Her kan jeg fx ikke se fra top til bund på en række produkter. Jeg kigger fx på:
https://jasminjewelry.dk/collections/halskaeder

Selvom det er lidt, så er jeg nødt til at scrolle lidt op og ned for at få "helheds-indtrykket" af en enkelt række produkter. Prøv evt. med 6-9 produkter i en række. Så vil jeg skyde på, at hver enkelt produkt bliver lidt smaller.
På samme side, så synes jeg at overskriften er for stor, der er meget spildplads her, og det giver også udnødig scroll.
Evt: få en "købsknap" på allerede her i produktlisten. Det giver en god Call-To-Action.

På varekortet/produktsiden: her synes jeg måske at I skal gå væk fra full-page. Billedet til venstre bliver alt for bred. Og I kan overveje at vælge en anden farve til "Tilføj i indkøbskurv" - måske grøn.

Hvis det skulle lyste. Så kan I tilmelde Jeres webshop-link til min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Så får I da ihvertfald et enkelt backlink her :)

Rigtig god jul, og knæk og bræk med webshoppen.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lægge mig lidt i strømmen af de tidligere udtagelser om målgruppe og segmenter.

Det er som om i skyder lidt i flere retninger i forhold til hvem målgruppen eller primære segment!! 

 

Produktbilleder

 

Billederne er generelt rigtigt flotte og produkter ser godt ud, dog synes jeg nogle billeder bliver en anelse hvide og neutrale og produkter står en smule utydeligt.



Banner

 

Det font i har valgt på jeres banner er stor og klodset og udstråler ikke det lette og elgante udtryk smykkerne har. Det svarer til at sætte Netto Tilbuds banner på en Magasin webshops forside.

 

Den font i bruger i navigationsmenuen synes jeg står bedre til jeres udtryk. I kunne overveje en font variation af den fonttype !!



Fonttyper i bruger andre steder, generelt er det noget i bør kigge på. Så der er sammenhæng mellem de fonttyper i vælger at bruge.



Blog

 

Hvad sker der med det store J der ser helt forkert placeret ud?

Hvor er linket til jeres blog henne i topmenuen?

 

Sociale medier

 

Hvorfor skal jeg følge jer på Facebook?

 

https://moz.com/beginners-guide-to-social-media

 

Ellers en fin side i har fået lavet.

 

Læs mere om USP her: https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition




God arbejdslyst!!

 

René

 

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det er fordi jeg sidder på en 17" stor laptop, men synes hele din hjemmeside, især produkterne virker meget store. Og det hjælper ikke at scrolle skærmen mindre...

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen,

Tak for jeres feedback, vi arbejder løbende på at forbedre vores webshop. 
Det er lidt bevidst at billederne er store, så man hurtigt kan se produkterne, i stedet for at de forsvinder i mængden. 

Men vi vil overveje at opsætte det anderledes.
Alle er stadigvæk velkommen til at komme med feedback.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)