Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kamera til fotografering af produktbilleder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne selv begynde at tage min produktbilleder. Det drejer sig om armbånd og jeg har købt et lystelt og lamper med dagslyspærer.

Fotografering er dog ikke min store hobby ellers og jeg er ret blank vedr. hvilket kamera jeg skal købe.

Er der nogen, som kan komme med et input?

På forhånd tak.

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at ethvert spejlreflekskamera kan tage gode billeder under de forhold. Bare sørg for, at det står på et stativ. Og en udløser med ledning kan være en god idé, så kameraet kan stå helt stille, mens billedet tages.

Bare lidt generelle råd - jeg er desværre ikke opdateret på nye modeller, så jeg kan rådgive om et bestemt kamera.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skyder selv Nikon, så jeg vil selvfølgelig anbefale et Nikon kamera. De fleste andre mærker er ikke dårlige, men personlig bias ;)

Til produktfotografering kan du sagtens nøjes med en Nikon D3300, et af deres begynderkameraer. Hvis du køber med et kit objektiv kan det til nøds godt bruges i starten, men kvaliteten på dem er efter prisen.

Et Nikkor 35 mm f/1.8 eller 50 mm f/1.8 kan hverves til billige penge og er sublimt skarpe.

Du skal selvfølgelig også have en fotobox. Der fandt jeg denne her på Amazon. 50x50x50 cm med 2 lamper, konstant lys så du ikke skal prøve dig frem med belysningen. Hvad du ser, er hvad du får. Flere farver backdrop (baggrund) og en fod til at sætte kameraet på.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)