Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskriv vækst for virksomhed der levere servisydelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Rytterbalance Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anino.

Jeg har en udfordring med at beskrive hvad vækst er for en virksomhed, når det ikke drejer sig om et fysisk produkt.

Jeg vil gerne tilbyde ydelser i form af coaching, træningsplaner, motorisk udvikling for børn og voksne og genoptræning efter skader.

Tilbudne er til private og kommuner.

Jeg støder imidlertid  panden mod en mur når jeg søger finansiering selv om jeg kan fremvise et godt budget med overskud.

eksempel vis. vækstpotentiale for min virksomhed kan være flere tilbagevendende kunder og udvikling af flere service pakker til kunderne eller???

Kan i hjælpe mig og give gode råd om hvordan det formuleres og skrives/vises i en forretningsplan?

M.v.h. Camilla

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla, 

Jeg ville anbefale at du bare går i gang med din drift, uden finansiering. 

That being said, hvis du ikke kan klare dig uden, skal du nok ud i at sammensætte nogle produkter, der kan hjælpe dig til at genfakturere dine kunder. 

Dvs. du bygger dine produkter op sådan at det giver mening for din kunde f.eks. at tegne en fast løsning hvor du faktura pr. uge/mnd/år. 

Så finder du nogle kunder som er villige til at binde sig til en aftale... dem kunne du så gå til din bank/investor med og vise, at du har kunder der er villige til at binde sig for at modtage dine ydelser. 

Held og lykke. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CEriksen:

eksempel vis. vækstpotentiale for min virksomhed kan være flere tilbagevendende kunder og udvikling af flere service pakker til kunderne eller???

Kan i hjælpe mig og give gode råd om hvordan det formuleres og skrives/vises i en forretningsplan?

Hej Camilla

Vækstpotentiale kan være, at du tager udgangspunkt i markedet. For mange kroner og øre er der årligt i den branche og på det marked, du befinder dig? Her har du forskellige værktøjer: GMID, Google eller analyseinstitutter. 

Og mht. forretningsplan har jeg et link her, som jeg i hvert fald selv finder utrolig brugbart: https://forretningsplan-basis.virk.dk

Håber, du kunne bruge det til noget. :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)