Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde overholdte IKKE aftalen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 05:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg havde en kunde der sagde han ville købe for 20.000 kr istedet for min største ordre på min hjemmeside på 5.000 kr, han spurgte specifikt at hvis han købte for 20.000 kr om han så kunne sætte nogle ekstra krav såsom at tilføje flere apps end en (Har en app markedsførings forretning) og få langsommer levering (har normalt levering på 3-7 dage men han vill han produktet leveret henover 30 dage) da beløbet han ville købe for var stort og jeg stadigvæk kunne se en genvinst sagde jeg self ja. 

* Jo flere apps der tilføjes jo dyre + mere arbejde for mig
* Jo langsommer levering jo dyre + mere arbejde for mig 

Dette var han godt klar over da han specifikt sagde fordi jeg køber for sådan en stort beløb kan jeg så få lidt "ekstra arbejde"

Anyways for at gøre en lang historie kort, vælger han at købe min største pakke for 5.000 kr (selv om vi havde aftalt 4 x store pakker for 20.000 kr) og sender mig 35 apps jeg skal markedsføre (han sagde nogle stykker), og self vil han stadigvæk have den ekstra service jeg specifikt kun sagde ja til fordi han spurgte om han kunne få det hvis han købte for 20.000 kr.

Jeg har tænkt mig bare at levere ham den største pakke som han købte også er den skid slået også kan han klage over han ikke fik den ekstra service vi aftalte han fik hvis han købte for 20.000 kr?

Er det ikke det bedste at gøre, hvis jeg gir ham det vi aftalte hvis han købte for 20.000 kr vil jeg gå ud med underskud over den her handel. 

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dig ret, har du lovet din kunde en rabat ved en handel på DKK 20.000, kunden vælger så at handle for DKK 5.000, og kan naturligvis ikke opnå den aftalte rabat. Jeg ville dog i dit sted kontakte kunden og høre om det er en fejl at han kun har lagt ordre for DKK 5.000. Det ville jo være ærgerligt at forpurre en potentiel god forretning på sigt, hvem ved om det er en kunde der kunne finde på at vende tilbage.

Vh

Bjørn

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Han er desværre ikke fra Danmark så tror ikke de samme regler gælder. 

Han startede ud med at spørge hvis han købte for 5000 kr om han så kunne få denne ekstra service (Langsommere levering + tilføje flere apps) vi kør normalt 1 app per pakke. Det sagde jeg til ham var fuldstændigt udelukkende og ikke kunne lade sig gøre, han spørger så hvis han køber for 20.000 kr om det ville kunne lade sig gøre, hvor jeg så fortæller ham at det skal vi nok ordne så, da vi kan se en genvinst på det. Vi aftaler specifikt at han vil købe på onsdag for 20.000 kr så jeg skal være klar.

Han vælger så først at købe torsdag, hvor han så købte for 5000 kr som jeg sagde specifikt til ham at vi ikke ville levere denne ekstra service, efter han har betalt tilføjer han så lige 35 apps og siger han stadigvæk forventer samme service selv om han har købt for 5000 kr.

Dette vil kræve 34 x ekstra arbejde fra min side + en masse andre omkostninger. Men jeg ser det sådan at når han har valgt at købe en pakke på min hjemmeside og ikke den custom ordre som han først ville købe, at han er under samme betingelser som alle andre der køber denne pakke. Han har købt af mig før og dengang var han også en person der sagde "nogle stykker" også kommer med 20 gange ekstra arbejde.

Jeg ved at gå i dialog med ham vil kræve en masse ekstra arbejde fordi han altid skriver 100 emails, men han fortæller ikke sandheden og løber væk fra aftaler.
Han har sagt mange gange før han ville købe også har jeg ikke hørt fra ham i flere måneder.  

Jeg føler at jeg vil levere produktet i den bedste kvalitet jeg kan hvor jeg stadigvæk ser en gevinst på det, hvis han så vil have pengene tilbage er det udelukket fordi det er en service jeg levere og jeg kan ikke trække produktet tilbage. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver naturligvis til ham at de ekstra services kun er inkluderet ved køb for kr. 20000 som i havde aftalt. Tilbyd ham standard produkt til 5000 eller pengene tilbage. Gør det klart at det ikke er til diskussion.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak jeg valgte at give kunden pengene tilbage selv om han beklagede sig meget. Det var fuldstændig absurd så meget arbejde jeg skulle gøre for så lidt penge. I starten hvis kunden ville have lidt rabat eller en speciel aftale fordi de handlede for mange penge valgte jeg at gøre det, men nu hvor min virksomhed er godt etableret kan jeg ikke give specielle aftaler mere, jeg har os fundet ud af dem man giver gode aftaler og ekstra tilbud er dem der klager allermest og har mest brug for hjælp. 

Jeg havde engang en kunde jeg gav gode tilbud, så fordi efter 6 mdr stoppede jeg med at give ham tilbud fordi der var for mange problemer med ham og han skulle ha mere support end 100 kunder tilsammen, så truede han med at finde min privat adresse og ringe til mine naboer. lol

Det skal lige siges jeg sælger B2B

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)