Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man huske -opsætning affiliate div?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Efter Sasa Kovacevic's oplæg omkring affiliate, er jeg blevet inspireret til at starte noget op. 

Jeg har før prøvet at starte noget lignende op, men projektet mislykkede, da jeg ikke havde så meget viden omkring emnet, og ikke vidste hvor jeg skulle få hjælp fra. Hvis i evt. kender nogle sider/youtubere, der forklare de mest basale ting ville være fintSmile

Jeg spørger derfor, hvad skal man huske for at starte noget op? Nogle gode råd? Og til sidste men ikke mindst: Hvilke webhosters, og andre andre platforme vil i anbefale en ny?

Har et okay large budget, og er villig til at investere i noget langvarigtBig Smile

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

betimamet:
Jeg har før prøvet at starte noget lignende op, men projektet mislykkede, da jeg ikke havde så meget viden omkring emnet, og ikke vidste hvor jeg skulle få hjælp fra.

Host: Det er valgfrit, personligt er jeg glad for Unoeuro da det er let og gratis at tilknytte flere domæner, hvilket kan være en fordel hvis du vil have mange sider.

CMS: Wordpress er rart at arbejde med, igen er det en personlig ting hvor det vigtigste er at du kan finde ud af at bruge værktøjet - og WP er der masser af guides til.

I forhold til hvad du skal sælge, så vælg noget du allerede ved noget om og har et netværk der understøtter ELLER noget du gerne vil lære mere om, så du har motivationen til at lære mere og ikke ender samme sted som sidst.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Lige præcis hvad jeg havde brug for at vide.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)