Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge YouTube film på firma Facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvordan står jeg ift. at bruge film fra YouTube på et firmas Facebook side? Må jeg gerne finde film på YouTube, smide dem i et opslag og skrive god weekend eksempelvis :-)? 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne linke til en Youtube video.

Ønsker du at vise den som indlejret video på din side, skal du have tilladelse fra personen der har uploadet den. Jeg har læst flere steder at hvis uploaderen har slået indlejring til på videoen, så er det det samme som at de har give tilladelse til det. Du må dog aldrig selv tage credit for at have lavet videoen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis filmen er lavet af en konkurrent, viser en konkurrent eller på nogen måde er i konkurrence med dit produkt eller service, må du ikke. Så overtræder du markedsføringsloven.

Du må gerne linke til filmen på Youtube, men du må ikke hente filmen ned fra Youtube, for derefter at oploade den på din facebookside, det er en krænkelse af ophavsmandens ophavsret...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ja det må du gerne, så længe du ikke bruger videoer til at oprette annoncer eller markedsføre et produkt du sælger. I det tilfælde skulle du have tilladelse fra producenten.

Du måtte også gerne dele det med dit firmas kunder, hvis du administrerer en sådan konto.

Ja og selvfølgelig skal du ikke dine konkurrenters videoer - men du må gerne dele en video - de har delt som din ingen rettigheder har til.. som er fundet fx. på Youtube

God arbjedslyst!!

rené

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige en kort opsummering:

Ja, jeg må gerne dele film, musikvideoer mm. fra YouTube, ligeså længe jeg blot smider linket ind fra YouTube, hvorefter det automatisk bliver indlejret på Facebook siden? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis.

Du må gerne linke, men ikke uploade i eget regi.

Fuld riv!

Jeppe 

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)