Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referral App til Shopify

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har en shop hvor vi sælger sokker på abonnement.

Mit spørgsmål går på, hvilken referral app der er bedst til Shopify. Ønsker en app, hvor jeg kan give 10% rabat hver gang de henviser en ny kunde, så de får 10% rabat på deres abonnement så længe det er aktivt og yderligere 10% ved næste kunde osv op til 50%. Findes det?

/Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Allan,

Jeg har kun hørt godt om Referral Candy. Også fordi du kan samle statistikker på det samtidig med, at den selv genererer de her kuponer til venner :-)

Du kan evt se deres video og få indblik i app'en: https://apps.shopify.com/referralcandy

God fornøjelse!

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

har prøvet at hente Referral Candy, men kan ikke umiddelbart se, at det kan det jeg efterspørger?? Heller ikke sikkert det findes :-)

Men vil gerne have en funktion, til vores abonnements salg, der går i retning af, at ved første henvisning får man 10% på sit abonnement (så længe det er aktivt) herefter får man yderligere 10% rabt ved næste henvisning, så man nu får 20% på alle fremtidige leveringer så længe abonnementet er aktivt. og så sætte en begrænsning på automatisk 4 eller 5 henvisninger så vedkommende ikke kan få mere end 40-50% rabat. Kan man det i Referral Candy?

Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)