Hej folkens, Grunden til at vi har valgt at starte vores eget call center op er på grund af, at vi mener der mangler et call-center hvor man kan arbejde hjemmefra. Her vil eksempelvis den studerende der går i skole om morgnen og om formiddagen have tid til at ringe når det er aften, og lektierne er lavet. Mulighederne til at få medarbejdere er exceptionel stor da man kan arbejde når man har lyst/tid og man kan altid tage det som et bierhverv. Måden vi tænker lønningen skal være er 100% provisions baseret, så arbejder man ikke, så får man heller ikke nogle penge. Der skal dog være et realistisk mål som der skal opnås pr. uge så virksomheden ikke risikere at komme i komplikationer med at der ikke er nogen der arbejder. Den aftale der bliver indgået med kunden der hyrer os, skal jo selvfølgelig afspejle det mål der bliver fastsat med medarbejderene så begge ting går hånd i hånd. Vi har allerede kigget på opkaldsprogram, og igennem det der kan man hører med på de forskelliges samtaler, så man på den måde kan kvalitets sikrer opkaldene selvom de sidder derhjemme og ringer. Der her er bare en brøkdel af hvad vi har tænkt på, men vi vil gerne hører jeres mening omkring det, og om det er urealistisk, om vi har glemt noget, måske er der nogen der har en ide til hvordan det skal startes op og hvem vi skal kontakte. |
Ring gerne på 26 71 00 78 og disk op med en god salgstale for jer selv - er (måske) lidt på udkig efter en telefonsælger. :-)