Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

in app betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer. 

jeg skal bruge en betalingsløsning til en app.

jeg har nogle brugerer der bruger appen.

og jeg kunne godt tænke mig at have mulighed for at sætte dem i kontakt med en coach (imod betaling) 

så jeg skal have sat et system op hvor jeg kan modtage penge inde i appen, og sende det videre som coachen skal have. 

"in app-purchase" kan kun bruges til elektroniske services. nogen der har noget erfaring de kan dele på denne front?

VH Jonan Bahnsen

Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonan

Jeg arbejder i Yourpay, som er en betalingsløsning med indløsning og gateway samlet i én. Det er en opgave, vi sagtens kan løfte for dig.

Ring til vores account manager Martin på 70 555 689, så kan han fortælle dig meget mere og hjælpe dig igang. 

Rigtig god dag.

Vh. Line 

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan,

Jag jobbar på Bambora som produktchef för vår in-app betalningslösning. Jag tror denna produkt passar dej perfekt. Det är en betalningslösning som är 100% anpassad till mobila appar. Vi har SDK:n för iOS och Android som gör att implementationen endast tar några timmar.

Ta en titt på: http://www.bambora.com/da/dk/Betalingslosninger/mobil/produkter/bambora-native-payment/ där du även kan signa upp för ett testkonto och prova lösningen helt gratis.

Om du har flera frågor så kontakta Frida Lindqvist på +46 722 501 141.

Mvh

Kristian Kotta

Tilmeldt 13. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak det sender jeg videre til teknisk afdeling :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)